تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20348.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی‌های آیفون ۱۲ افشا شد؛ از سازگاری با شبکه 5G تا قیمت کمتر از حد انتظار

بر هیچ کسی پوشیده نیست که اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. جدیدترین اطلاعات به استفاده از دوربین LiDAR در نسخه پرو مکس و عرضه دیرهنگام این محصولات اشاره دارند. ...

بر هیچ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - کسی پوشیده نیست که اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. جدیدترین اطلاعات به استفاده از دوربین LiDAR در نسخه پرو مکس و عرضه دیرهنگام این محصولات اشاره دارند.

به تازگی حساب توییتری «EverythingApplePro» با انتشار تصویری از فایل CAD گوشی‌های آینده اپل ادعا کرده که آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی به دوربین LiDAR مجهز می‌شود. با وجود انتشار این تصویر، برخی ادعا کرده‌اند که طراحی آن‌ اشتباه است. افشاگر معروف محصولات اپل، «جان پروسر» با یک ایموجی از توییت «بنجامین - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - گسکین» مبنی بر عدم تکمیل طراحی، حمایت کرده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران

توییت گسکین - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - به شرح زیر است:

«ابعاد، طراحی کلی و محل قرارگیری دکمه‌ها مشکلی ندارند و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - برای سازندگان قاب مناسب است، اما آن‌ها به نحوه قرارگیری دوربین روی پنل جلویی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - و پشتی نیازی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - ندارند و از طراحی سابق استفاده می‌کنند. ما هنوز باید صبر کنیم تا اطلاعات نهایی ماه آینده منتشر شوند.»

علاوه بر انتشار این طرح، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - اطلاعات بیشتری پیرامون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ نیز منتشر شده است. بر اساس جدیدترین گزارش، اپل از ۴ گوشی رونمایی می‌کند که مدل پایه به نمایش ۵.۴ اینچی مجهز می‌شود، دو نسخه از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و بالاترین مدل نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد داشت.

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی با قیمت پایه ۶۴۹ دلار وارد بازار خواهد شد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - که نسبت به آیفون ۱۱ با قیمت پایه ۶۹۹ دلار، ارزان‌تر است. بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به چیپست اپل A14 Bionic و پنل OLED مجهز می‌شود و همچنین از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با وجود نمایشگر ۵.۴ اینچی، ابعاد کوچکتری نسبت به آیفون SE جدید با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خواهد داشت.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران

کاهش قیمت این گوشی هوشمند با وجود پیشرفت‌ها نسبت به مدل قبلی، قابل توجه به نظر می‌رسد اما همچنان برای بسیاری از کاربران گران - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - خواهد بود. استفاده از مودم 5G قیمت محصولات را افزایش می‌دهد و با توجه به این موضوع که در بسیاری از کشورها اینترنت 5G وجود ندارد، پرداخت هزینه بالاتر برای کاربران صرفه اقتصادی نخواهد داشت. احتمالا چنین مسئله‌ای باعث عرضه گوشی پنجم اپل خواهد شد.

بر اساس شایعات، مدل پنجم تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند که می‌تواند فروش سازنده خود در کشورهایی که اینترنت 5G در دسترس نیست را افزایش دهد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، این دستگاه با قیمت پایین‌تری نسبت به مدل 5G وارد بازار خواهد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - شد.

شیوع ویروس کرونا، کاهش تقاضا در بازار و همچنین تعطیلی خطوط تولید در کشور چین باعث شده‌اند که در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه دیرهنگام گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر شود. حالا اخیرا گزارشی از سوی «DigiTimes» منتشر شده که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - از عرضه این دستگاه‌ها در ماه اکتبر خبر می‌دهد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران

در این گزارش به تولید انبوه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - گوشی‌های آینده اپل در میان ماه‌های ژوئیه و آگوست اشاره شده که نسبت به سال‌های قبلی، تاخیر دارد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گزارش‌ها پیرامون عرضه دیرهنگام آیفون‌ها صحت دارند. این احتمال وجود دارد که اپل مانند سال‌های گذشته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شهسوار استان مازندران - در ماه سپتامبر از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند، اما خریداران از ماه اکتبر به آن دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone