تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20352.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از نسخه جدید میت‌بوک ۱۳ با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد

هواوی اوایل سال ۲۰۱۹ الترابوک میت بوک ۱۳ را برای رقابت مستقیم با مک بوک ایر معرفی کرد و حالا آنرا به پردازنده رایزن ۵ و گرافیک رادئون مجهز کرده است. میت بوک ۱۳ از ...

هواوی اوایل سال ۲۰۱۹ الترابوک میت بوک ۱۳ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - را برای رقابت مستقیم با مک بوک ایر معرفی کرد و حالا آنرا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - به پردازنده رایزن ۵ و گرافیک رادئون مجهز کرده است.

میت بوک ۱۳ از نمایشگر ۱۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ بهره می‌برد. این نمایشگر ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش داده و بخش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - عمده‌ای از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

میت بوک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۱۳ بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم دارد که وزن آن از ۱.۳ کیلوگرم فراتر نمی‌رود. کیبورد کامل آن هم از نور پس زمینه بهره می‌برد. از نظر معیارهای امنیتی میت بوک به اسکنر اثر انگشت مجهز شده که سرعت ورود به سیستم را نیز افزایش می‌دهد. پورت‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارتباطی هم شامل دو درگاه USB-C 3.1 و جک کمبوی صوتی می‌شود.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان

تفاوت اصلی میت بوک ۱۳ فعلی با نسخه قبلی به سخت‌افزار پردازشی برمی‌گردد. هواوی این مدل را به پردازنده AMD رایزن ۵ 3500U در کنار پردازشگر گرافیکی رادئون وگا ۸ مجهز کرده است. متاسفانه خبری از نسل جدید پردازنده‌‌های ۸ نانومتری نیست. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD می‌شود.

مسئولیت تامین انرژی بر عهده باتری ۴۲ وات ساعتی قرار دارد که با شارژر ۶۵ واتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - سازگار است. این شارژر سریع و قدرتمند به لطف فناوری SuperCharge امکان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - شارژ گوشی‌های هواوی و آنر را هم دارد.

میت بوک ۱۳ جدید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - از نظر نرم افزاری به ویندوز ۱۰ هوم مجهز شده و با تکیه بر Huawei Share امکان انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی هواوی و لپ‌تاپ را به شما می‌دهد. این دستگاه از همین حالا به بازار عرضه شده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و با پرداخت ۶۹۹ پوند نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایتی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای خرید نسخه ۸+۵۱۲ گیگابایتی هم باید ۷۴۹ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - پوند کنار بگذارید.

- تعمیرات یخچال هایسنس در شهر صایین قلعه استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone