تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20323.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد

ثبت نام در نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ از امروز (دوم تیرماه) آغاز شد. دبیر نمایشگاه اینوتکس اعلام کرده ثبت نام تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد و این ...

ثبت نام در نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ از امروز (دوم تیرماه) آغاز شد. دبیر نمایشگاه اینوتکس اعلام کرده ثبت نام تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد و این رویداد به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. از جمله بخش‌های جدید رویداد امسال بخش اینوگیم خواهد بود که به عنوان رویداد جانبی به نمایشگاه اضافه شده است. این نمایشگاه به همراه تمامی رویدادها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - و بخش‌های جانبی آن، در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه سال جاری به صورت مجازی و از طریق وب سایت و اپلیکیشن آن برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو نمایشگاه اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا به دو صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد. در نشست خبری آنلاین این رویداد که ظهر امروز برگزار شد، «سجاد عباس فشمی» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - دبیر نمایشگاه اینوتکس اعلام کرد این رویداد سه هدف را دنبال می‌کند: «توسعه سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - تیم‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - به سرمایه‌گذاران اولین هدف ماست و در ادامه هدفمان همکاری اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و همچنین افزایش شبکه سازی بین‌المللی در این اکوسیستم را دنبال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - می‌کنیم.»

براساس گفته‌های عباسی امسال قرار بود نمایشگاه در خردادماه در فضای بالغ بر ۲۱ هزار متر یعنی دوبرابر فضایی که سال گذشته در اختیار داشتند، برگزار شود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه به تعویق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - افتاده است. او می‌گوید آنها تصمیم برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری در نیمه دوم سال را داشتند اما به خاطر احتمال شیوع ویروس کرونا در ادامه سال، تصمیم گرفتند که نمایشگاه را به صورت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - آنلاین و بخشی از آن را به طور محدود به طور فیزیکی برقرار کنند.

عباسی می‌گوید در بخش آنلاین سالن نمایشگاه و غرفه‌ها به صورت سه بعدی شبیه سازی شده و داخل غرفه‌ها شرکت‌ها و استارتاپ‌ها تصاویر و فیلم‌ها از خدمات و محصولات خود را در این غرفه ها به نمایش می‌گذارند و می‌توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - کنند.

عباسی با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال از دو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - بخش آنلاین و حضوری تشکیل می‌شود، بیان کرد: «در بخش آنلاین برای اینکه حس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - حضوری بودن نمایشگاه القا شود، سالن نمایشگاه و غرفه‌ها به صورت سه بعدی شبیه سازی شده و داخل غرفه‌ها شرکت‌ها و استارت‌‌‌آپ‌ها تصاویر و فیلم‌ها از خدمات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - محصولات خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - را در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - این غرفه ها به نمایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - می‌گذارند و می‌توانند با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان

دبیر نمایشگاه اینوتکس همچنین در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری اشاره کرد و گفت: «در پارک فناوری پردیس با فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد محدودی را به صورت حضوری پذیرش خواهیم کرد تا با سخنران‌ها و پنلیست‌ها ارتباط برقرار کنند و افرادی که از شهرهای دور برای حضور در نمایشگاه به تهران می آیند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - می‌توانند در هتل پارک پردیس فناوری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - اقامت داشته باشند.»

عباسی همچنین عنوان کرد که با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - توجه به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - آمار مشارکت‌کنندگان در دوره‌های قبلی و آنلاین برگزار شدن این دوره پیش‌بینی آنها این است که در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - اینوتکس ۲۰۲۰بیش از ۵۰۰ شرکت و استارتاپ مشارکت خواهند داشت.

عباسی در پاسخ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - به دیجیاتو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - مبنی بر اینکه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - نتایج سرمایه‌گذاری دوره‌های قبل چه شده و سرمایه‌گذاران بیشتر روی چه تیم‌هایی علاقه به سرمایه‌گذاری دارند می‌گوید که توجه سرمایه‌گذارها از نرم‌افزار به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - سمت سخت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - افزار رفته است: «سرمایه‌گذاران بیشتر روی استارتاپ‌هایی که روی یک محصول فیزیکی کار می‌کنند علاقه نشان می‌دهند. در دو سال گذشته محصولات شرکت‌ها از محصولات مبتنی بر اینترنت به محصولات فیزیکی  به سمت حرکت داشته و آمار تولید این محصولات افزایش داشته است. بنابراین امسال هم احتمالا بیشتر شاهد حضور این نوع محصولات باشیم. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - ضمن اینکه شرکت‌های حوزه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - سلامت در ایران رشد خوبی داشته‌اند و شیوع ویروس کرونا هم باعث شد آنها بتوانند محصولات خود را توسعه دهند. تنها در پارک 30 محصول در جهت، مقابله، تشخیص و درمان کرونا تهیه شده است. بنابراین فکر می‌کنم امسال تمرکز شرکت‌ها بر حوزه سلامت بیشتر باشد.»

او همچنین به دیجیاتو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - گفت که «در دوره‌های پیشین بیش از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - هزار و۴۰۰ شرکت و استارتاپ در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از چهل هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند. بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها حدود ۱۴۰ قرارداد منعقد شد. همچنین ۲۵ کشور در این رویداد شرکت داشتند که نشان دهنده این است که اینوتکس از نگاه سایر کشورها اهمیت دارد.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان

به گفته عباسی ثبت نام برای حضور در نمایشگاه از امروز آغاز شد و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد و هر کدام از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌توانند از سایت اینوتکس ثبت‌نام انجام دهند و غرفه مجازی خود را طراحی کنند. او تاکید کرد که غرفه‌های شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - روز نمایشگاه قابل بهره‌برداری نیست و روز نمایشگاه می‌توانند از آنها استفاده کنند. همچنین براساس گفته‌های عباسی مزیتی که برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین دارد این است که محدود به زمان برگزاری نمایشگاه نیست و شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی که غرفه آنلاین دارند، می‌توانند خدمات و محصولات خود را به صورت یک نمایشگاه دائمی در بیاورند.

این نمایشگاه به همراه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - تمامی رویدادها و بخش‌های جانبی آن، در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه به صورت مجازی و از طریق وب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - سایت و اپلیکیشن آن برگزار خواهد شد. ناگفته نماند زمان برگزاری رویدادهای نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هرسین استان کردستان - ۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone