تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20324.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Ampere از پردازنده سرور ۷ نانومتری با ۱۲۸ هسته رونمایی کرد

شرکت Ampere از چیپ Altra Max با ۱۲۸ هسته پردازشی رونمایی کرد. به گفته سازنده این محصول مختص پردازش وظایف مبتنی بر فضای ابری و کانتینرها طراحی شده است. چیپ Altra بر مبنای معماری Neoverse ...

شرکت Ampere از چیپ Altra Max با ۱۲۸ هسته پردازشی رونمایی کرد. به گفته سازنده این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - محصول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - مختص پردازش وظایف مبتنی بر فضای ابری و کانتینرها طراحی شده است.

چیپ Altra بر مبنای معماری Neoverse N1 شرکت ARM (با اسم رمز Ares) بوده و شرکت TSMC - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - با فرآیند لیتوگرافی ۷ نانومتری FinFET آن را تولید می‌کند.

به گفته سازنده چیپ Altra Max به گونه‌ای طراحی شده که با اسلات چیپ ۸۰ هسته‌ای این شرکت به نام Ampere Altra که سال گذشته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - معرفی شد، سازگار است. به گفته Jeff Wittich، نایب رییس محصولات شرکت Ampere، این یعنی مهندسان می‌توانند حین طراحی محصول از همان اسلات قبلی استفاده کنند که در زمان صرفه جویی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - کرده و تولید را آسان تر می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران

Wittich می‌گوید چیپ Altra - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - Max - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - به لطف بهره مندی از هسته‌های بیشتر، پردازش کانتینرها، تبدیل فرمت‌های ویدیویی، محاسبات دیتابیس‌های وسیع و یادگیری ماشینی را سریع تر انجام خواهد داد. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - او در مورد جذب منابع مالی صحبتی نکرد، ولی بر اساس سایت Crunchbase، شرکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - Ampere حدود ۴۰ میلیون دلار سرمایه جمع آورده کرده و به گفته Wittich منابع لازم برای تولید انبوه این چیپ از اواخر سال جاری میلادی را در اختیار دارد.

شرکت Ampere نیز همانند دیگر شرکت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا با چالش‌های متعددی در زنجیره تأمین مواجه شد، ولی همزمان با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - شیوع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - ویروس در آسیا این شرکت با برنامه ریزی تأمین کنندگان پشتیبان را شناسایی کرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - تا دچار کمبود قطعات مورد نیاز نشود.

این شرکت از همکاری با شرکای جدید از جمله Cloudflare، Packet، Scaleway و Phoenics Electronics (شاخه‌ای از شرکت Avnet) خبر داد که به گسترش بازار این شرکت کمک می‌کنند.

شرکت Ampere سال ۲۰۱۷ توسط «Renee James»، رییس پیشین اینتل تأسیس شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone