تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20350.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری گوگل و مایکروسافت برای کاهش مصرف رم توسط مرورگر کروم

گوگل و مایکروسافت در حال همکاری برای افزودن ویژگی صرفه‎‌جویی رم ویندوز ۱۰ به مرورگر کروم هستند. در حال حاضر مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم، به رم کمتری نسبت به کروم نیاز دارد. این ...

گوگل و مایکروسافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - در حال همکاری برای افزودن ویژگی صرفه‎‌جویی رم ویندوز ۱۰ به مرورگر کروم هستند. در حال حاضر مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم، به رم کمتری نسبت به کروم نیاز دارد.

این ویژگی در «کرومیوم گریت» به عنوان «Segment Heap» معرفی شده که قابلیتی مخصوص ویندوز است. این ویژگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - جایگزین «Legacy Heap» از بروزرسانی می ۲۰۲۰ (20H1) ویندوز ۱۰ شده است. به گفته مایکروسافت، این ویژگی برای برنامه‌های Win32 شامل کروم کارایی دارد. این ویژگی بصورت پیش‌فرض در ویندوز برای بارهای سرور تنظیم شده است.

بنابر اسناد منتشر شده، این ویژگی باتوجه به دستگاه عملکرد متفاوتی دارد، اما بیشترین تاثیر آن روی فرایندهای چند هسته‌ای خواهد بود. در برخی تست‌ها مشخص شده که سوئیچ به Segment Heap باعث صرفه‌جویی ۲۰۰ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مگابایتی رم در مرورگر کروم شده است، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - البته این عدد پیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - از مشارکت مستقیم تیم مایکروسافت بوده است.

این ویژگی باعث صرفه‌جویی ۲۷ درصدی رم در زمان استفاده از اج مبتنی بر کرومیوم در ویندوز ۱۰ می‌شود. این قابلیت با توجه به مرورگر، فرایندهای شبکه‌ و همچنین دستگاه‌ها می‌تواند متفاوت باشد، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - با این حال کاهش استفاده از رم برای تمام کاربران خوشایند خواهد بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

استفاده از قابلیت مایکروسافت در کروم به موارد اضافه در مانیفست وابستگی دارد تا ویندوز بتواند آن را با ویژگی صرفه‌جویی رم اجرا کند. با توجه به این موضوع، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - در صورت اضافه شدن آن به کروم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - به صورت انحصاری در سیستم عامل مایکروسافت کارایی خواهد داشت و کاربران در کروم‌بوک‌ها، مک‌ و همچنین لینوکس به چنین مزایای دسترسی پیدا نخواهند کرد.

باید به این موضوع اشاره کرد که گوگل و مایکروسافت در حال همکاری در این زمینه هستند، بنابراین شاید اصلا چنین ویژگی به مرورگر کروم اضافه نشود. این قابلیت در رده سوم اولویت باگ‌های مرورگر کروم قرار دارد، بنابراین در مقایسه با باگ‌های دیگر اهمیت کمتری دارد. در حالی که افزایش عملکرد مهم است، اما بهبود امنیت کروم از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone