تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20313.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تولید ویدیوهای سه بعدی با ۴۶ دوربین؛ گوگل دنیای VR‌ را واقعی‌تر می‌کند

گوگل یکی از تاثیرگذارترین تلاش‌های خود برای تبدیل عکس‌ها و ویدیوهای سنتی به فیلم‌های سه بعدی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو‌ها کاربر می‌تواند پرسپکتیو خود را تغییر دهد و حتی اطراف اجسام درون فریم ...

گوگل یکی از تاثیرگذارترین تلاش‌های خود برای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - تبدیل عکس‌ها و ویدیوهای سنتی به فیلم‌های سه بعدی را به نمایش گذاشت. در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - این ویدیو‌ها کاربر می‌تواند پرسپکتیو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - خود را تغییر دهد و حتی اطراف اجسام درون فریم را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - نیز ببیند، البته ساخت ویدیوهای «Light Field» این شرکت به ۴۶ دوربین نیاز دارد.

این تکنیک جدید که در کنفرانس «SIGGRAPH» به نمایش گذاشته می‌شود، از فیلم‌های گرفته شده توسط چندین دوربین به صورت همزمان استفاده می‌کند و نوعی چشم مرکب غول پیکر شکل می‌دهد. چندین پرسپکتیو درون هم ادغام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شود و بیننده می‌تواند محل دید خود را تغییر دهد.

کیفیت بالا و امکان حرکت تصویر، حس یک دنیای واقعی را به بیننده منتقل می‌کند. ویدیوهای واقعیت مجازی کنونی معمولا از برجسته‌بینی سه بعدی استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - که امکان تغییر محل دید را به کاربر نمی‌دهد. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - در حالی که فیسبوک با روشی به دنبال افزودن پرسپکتیو به تصاویر است، محدودیت زیادی در آن وجود دارد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران

در ویدیوهای گوگل، شما قادر به حرکت دادن سر خود - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - به اطراف هستید تا بتوانید - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - گوشه‌ها - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - را ببینید یا اینکه قادر به مشاهده اطراف اجسام درون فریم باشید. در حالی که نتیجه نهایی فوتورئالیستیک است، به صورت سه بعدی رندر شده‌اند، بنابراین با حرکت جزئی سر نیز می‌تواند دید خود را تغییر دهید.

از آنجایی که این تصاویر بسیار عریض هستند، اگر بخشی از صحنه در یک پرسپکتیو مخفی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - باشد، می‌توان آن را از پرسپکتیوهای دیگر مشاهده کرد. زمانی که سر خود را از سمت راست به سمت چپ حرکت دهید و روی آن زوم کنید، با ویژگی‌های کاملا جدیدی روبه‌رو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شوید.

شاید ویدیوهای گوگل بهترین تجربه در زمینه واقعیت مجازی باشند، اما شما می‌توانید نسخه استاتیک سیستم را درون وب‌سایت این پروژه مشاهده کنید یا تعدادی از ویدیوهای دمو را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شیرگاه استان مازندران - درون کروم ببینید. در نهایت باید گفت این تلاش گوگل شباهت زیادی به اقدام قبلی آن یعنی «LED Egg» دارد که اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone