تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20319.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تنظیم خودکار آنتن‌های مخابراتی با پهپاد و هوش مصنوعی سامسونگ

دکل‌های مخابراتی و برج‌های سلولار ارتفاع زیادی دارند و به همین علت تعمیر آن‌ها مشکل است. سامسونگ اخیرا از یک سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر پهپاد رونمایی کرده که این کار را ساده‌تر می‌کند. مهندسان ...

دکل‌های مخابراتی و برج‌های سلولار ارتفاع زیادی دارند و به همین علت تعمیر آن‌ها مشکل است. سامسونگ اخیرا از یک سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر پهپاد رونمایی کرده که این کار را ساده‌تر می‌کند.

مهندسان می‌‌توانند از طریق این سیستم و گوشی هوشمند خود، در مدت زمان ۱۵ دقیقه وضعیت آنتن‌های برج را بررسی و فرایند را تایید کنند. در نمونه اولیه این سیستم، مهندسان می‌توانند توسط گوشی هوشمند خود یک پهپاد مجهز به دوربین را کنترل کنند و از آنتن‌های برج‌ عکس بگیرند.

تصاویر ثبت شده توسط پهپاد به سرورهای ابری منتقل می‌شود که در این سرورها، هوش مصنوعی یادگیری عمیق چرخش‌ و حرکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - آنتن را نسبت به زاویه بهینه مقایسه می‌کند. این هوش مصنوعی در کمتر از یک دقیقه به مهندس خبر می‌دهد که نیازی به تغییر در زاویه آنتن وجود دارد یا خیر. در بروزرسانی بعدی این سیستم، مهندسان می‌توانند توسط گوشی یا کامپیوتر زاویه آنتن را تغییر دهند.

سامسونگ این سیستم را با موفقیت در سئول، کره جنوبی آزمایش کرده است و انتظار می‌رود در کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا کاربرد زیادی داشته باشد. در این کشور افراد کمی حاضرند از برج‌های مخابراتی بالا بروند چرا که خطرات زیادی جان آن‌ها را تهدید می‌کند که همین موضوع باعث سرعت کم پیشرفت شبکه 5G در آمریکا شده است.

سیستم هوش مصنوعی سامسونگ می‌تواند نیاز به بالا رفتن از برج‌ها را حذف - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - کند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - یا اینکه امنیت مهندسان را افزایش دهد. انتظار می‌رود پهپادها نقش مهمی در توسعه شبکه 5G داشته باشند که شامل نظارت از راه دور و رفع مشکلات اضطراری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

این احتمال وجود دارد که با پیشرفت مصنوعی، به پهپادهایی دست پیدا کنیم که به صورت خودکار قادر به رفع مشکلات آنتن‌ها باشند. سامسونگ سیستم جدید خود را اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - کرد که می‌تواند برای برخی مناطق مفید واقع شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone