تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20316.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه اولیه آنتی ویروس مایکروسافت برای اندروید و لینوکس منتشر شد

مایکروسافت آنتی ویروس معروفش را امروز برای پلتفرم اندروید و به صورت پیش نمایش (Preview) منتشر می‌کند. این کمپانی مدتی پیش اعلام کرد «ویندوز دیفندر» که البته حالا با نام «مایکروسافت دیفندر» شناخته می‌شود، در ...

مایکروسافت آنتی ویروس معروفش را امروز برای پلتفرم اندروید و به صورت پیش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایش (Preview) منتشر می‌کند. این کمپانی مدتی پیش اعلام کرد «ویندوز دیفندر» که البته حالا با نام «مایکروسافت دیفندر» شناخته می‌شود، در طول سال جاری راهی اندروید و iOS خواهد شد، اما پیش از این معلوم نبود دقیقا با چه ویژگی‌هایی طرف خواهیم بود.

حال می‌دانیم چرا مایکروسافت تصور کرده اندروید به آنتی ویروسی جدید نیاز دارد؛ نسخه پیش نمایش اندروید منتشر شده پا را یک مرحله فراتر از سیستم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ضد ویروس خود سیستم عامل گوگل گذاشته و نه تنها با فیشینگ (تلاش هکرها برای دسترسی به رمزها و اطلاعات حساب کاربری) مقابله می‌کند، بلکه از سیستمی جهت تشخیص نفوذ و فعالیت بدافزارها نیز برخوردار است. «کانیشکا اسریواستایا» مدیر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - برنامه ارشد مایکروسافت در این رابطه توضیح می‌دهد:

اسکن منظم برای شناسایی بدافزار و اپلیکیشن‌های احتمالی ناخواسته به صورت مداوم و بدون وقفه صورت می‌گیرد. اگر یک اپلیکیشن امن دانلود شود، کاربر با دریافت نوتیفیکیشنی متوجه خواهد شد که این نرم افزار ایمن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

سیستم محافظت در مقابل فیشینگ تحت وب مایکروسافت هم در واقع جلوی ورود به آدرس سایت‌هایی که از طریق پیامک، واتس اپ، ایمیل یا سایر روش‌ها ارسال شده‌اند و ایمن نیستند را می‌گیرد. علاوه بر این مایکروسافت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیفندر از تکنولوژی SmartScreen هم برای بلاک کردن شبکه‌های غیر قابل اعتماد -که ممکن است بدافزارهایی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را بدون دانش کاربر وارد سیستم کنند- - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز بهره می‌برد.

گفتنی است ردموندی‌ها در نظر دارند اپلیکیشن آنتی ویروس خودشان را برای پلتفرم iOS هم منتشر کنند، هرچند احتمالا توانایی‌های آن روی سیستم عامل اپل محدودتر خواهد بود. چرا که معمولا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - فقط خود اپل به مرور فعالیت‌ها و لاگ اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته و با بدافزارها مقابله می‌کند. در واقع هنوز معلوم نیست مایکروسافت دیفندر دقیقا روی iOS چه نقشی خواهد داشت.

ناگفته نماند اهالی ردموند مدعی هستند طی ماه‌های آینده قابلیت‌های بیشتری از طریق آپدیت‌های متنوع برای نسخه اندروید مایکروسافت دیفندر منتشر خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این آنتی ویروس امروز برای لینوکس هم منتشر خواهد شد، و حدودا یک سال پیش هم در دسترس کاربران macOS قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone