تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20314.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چین با پرتاب آخرین ماهواره توسعه سیستم رقیب GPS را تکمیل کرد

چین شب گذشته آخرین ماهواره‌اش را هم به فضا پرتاب کرد تا سیستم جهانی مسیریابی اختصاصی خودش را تکمیل کرده و دیگر به تکنولوژی آمریکا یعنی GPS وابسته نباشد. این شبکه که با نام Beidou ...

چین شب گذشته آخرین ماهواره‌اش را هم به فضا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان - پرتاب کرد تا سیستم جهانی مسیریابی اختصاصی خودش را تکمیل کرده و دیگر به تکنولوژی آمریکا یعنی GPS وابسته نباشد.

این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان - شبکه که با نام Beidou شناخته می‌شود، برای بیش از دو دهه در دست توسعه بوده و بدون شک گامی بزرگ برای کشور چین در زمینه پیشرفت فضایی و تکنولوژی خواهد بود. این سیستم به عنوان رقیبی برای GPS -که به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان - صورت جهانی استفاده می‌شود- شناخته می‌شود.

کارشناسان پیش از این گفته بودند که Beidou به هنگام جنگی احتمالی با ایالات متحده آمریکا، می‌تواند به وضعیت نظامیان و ارتش این کشور کمک کرده و دسترسی به سیستم‌های مسیریابی و نظارت ماهواره‌ای را بدون مشکل و متصل نگه دارد. اما برخی دیگر کارشناسان هم معتقدند این سیستم به طور کلی روی نفوذ تکنولوژیک چین در دنیا نیز اثر خواهد گذاشت.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان

فرآیند پرتاب آخرین ماهواره برای تکمیل این سیستم شب گذشته انجام شد؛ در حالی که این دومین اقدام چین برای پرتاب آخرین ماهواره بود، چرا که دفعه قبلی به خاطر مشکلات فنی پروژه به تعویق افتاد.

برنامه‌های چینی‌ها برای راه اندازی سیستم مسیریابی اختصاصی اواخر دهه ۹۰ میلادی شکل گرفت، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان - و اولین فاز آن در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد که امکان خدمات رسانی در کشور چین را فعال کرد. دومین مرحله از این سیستم هم تا سال ۲۰۱۲ تکمیل شده بود که کل محدوده آسیا-اقیانوسیه را پوشش می‌داد.

سومین فاز از این پروژه هم حالا تکمیل شده و شامل ۳۰ ماهواره در سرتاسر جهان می‌شود؛ به این معنا که از این لحظه به بعد شبکه Beidou تمام سطح کره زمین را پوشش می‌دهد و کاربران می‌توانند علاوه بر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نجف آباد استان اصفهان - سیستم GPS، از فناوری چینی‌ها هم برای مسیریابی ماهواره‌ای استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone