تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20349.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل مانع انتشار پلتفرم بازی فیسبوک در اپ استور شد

اپل با امتناع از انتشار پلتفرم بازی فیسبوک در اپ استور iOS بار دیگر به شایعات در مورد عدم رقابت پذیری و انحصارگرایی دامن زده است. بر اساس گزارشی جدید، فیسبوک از این تصمیم اپل ...

اپل با امتناع از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - انتشار پلتفرم بازی فیسبوک در اپ استور iOS بار دیگر به شایعات در مورد عدم رقابت پذیری و انحصارگرایی دامن زده است.

بر اساس گزارشی جدید، فیسبوک از این تصمیم اپل چندان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - تعجب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - نکرده، چرا که از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - اوایل سال جاری میلادی در تلاش برای افزودن برنامه «Facebook Gaming» به فروشگاه اپلیکیشن اپل بوده اما نتوانسته به هدف خود دست پیدا کند. این برنامه یک پلتفرم بازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - جامع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از یک شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - مجزا بهره می‌برد و می‌توان توسط آن گیم‌پلی را به صورت زنده به نمایش گذاشت.

این پلتفرم به چندین بازی درون خود مجهز شده که همین موضوع احتمالا مانع از انتشار آن در اپ استور می‌شود. به نظر می‌رسد اپل اجازه نمی‌دهد که اپلیکیشن‌های شخص ثالت بازی‌ها را به عنوان یک پلتفرم مجزا در این فروشگاه توزیع کنند. گزارش جدید خبر از این داده که پیش از تصمیم نهایی، اپل حداقل پنج بار درخواست فیسبوک را رد کرده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان

دلیل اصلی این موضوع مشخص است، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - اپل نمی‌خواهد با انتشار برنامه فیسبوک به فروشگاه خود و همچنین «آرکید» ضربه بزند. اگر این شرکت به کمپانی‌های دیگر اجازه دهد که فروشگاه‌های بازی خود را درون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - اپ استور منتشر کنند، بدون هیچ شکی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - با کاهش درآمد مواجه می‌شود.در گزارش نیویورک تایمز آمده:

«پلتفرم بازی فیسبوک شاید با حضور در اپ استور آسیب ببیند چرا که باید با بازی‌هایی که اپل به فروش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - می‌رساند نیز رقابت کند. بازی‌ها پرسودترین برنامه‌های موبایل در جهان هستند و اپ استور، تنها محل تایید شده برای دانلود بازی‌ها و برنامه‌ها توسط کاربران آیفون و آیپد، سال گذشته درآمد ۱۵ میلیارد دلاری داشته است.»

گزارش مربوط به عدم انتشار پلتفرم بازی فیسبوک در اپ استور زمانی منتشر شده که اپل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردستان استان کردستان - به علت سیاست‌های خود و دریافت کارمزد بسیار بالا، تحت فشار قرار دارد و سرزنش می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone