🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44790.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تلفن هوشمند X500 ال جی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت ال جی چندی قبل از یک موبایل تازه به نام X500 رونمایی کرد. اصلی ترین ویژگی این تلفن هوشمند را می توان باتری غول پیکر 4500 میلی آمپر ساعتی آن دانست که به گفته ...

شرکت ال جی چندی قبل از یک موبایل تازه به نام X500 رونمایی کرد.

اصلی ترین ویژگی این تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را می توان باتری غول پیکر 4500 میلی آمپر ساعتی آن دانست - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که به گفته کمپانی سازنده اش به کاربران خود امکان پخش مستمر 20 ساعت محتوای ویدیویی آن هم بدون نیاز به شارژ مجدد را می دهد.

باتری X500 را می توان ظرف حدود یک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساعت تا 50 درصد شارژ کرد

طبق اعلام ال جی، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باتری X500 را می توان ظرف حدود یک ساعت تا 50 درصد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شارژ کرد. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اگر می خواهید در مورد دیگر امکانات و مشخصات این موبایل بدانید باید بگوییم که به یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز شده و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده. برای گرفتن سلفی هم شرکت سازنده، یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی را در بخش جلویی دستگاه تعبیه نموده است.

طبق خبری که برای معرفی این تلفن هوشمند منتشر گردید، X500 در واقع نسخه دیگری از X Power2 محسوب می شود، بدان معنا که به احتمال زیاد یک چیپست MT6750 مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali T860MP2 را در دل خود جای داده و دو گیگابایت هم رم برایش در نظر گرفته شده.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

موبایل جدید ال جی همراه با اندروید نوقا وارد بازار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود و حافظه داخلی آن به 32 گیگابایت خلاصه می گردد. آپشن های رنگی این اسمارت فون هنوز هم مشخص نشده اند اما از آنجا که X500 نسخه به روز شده ای از X Power2 به شمار می رود می توان انتظار داشت که در قالب رنگ های مشکی، طلایی، آبی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و نقره ای قابل خریداری باشد.

اگر علاقمند به خرید این محصول هستید باید بدانید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که با قیمت 285 دلار از جمعه همین هفته در کره جنوبی به فروش می رسد و در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد عرضه آن به سایر بازارها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone