🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23674.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

همکاری ایرانسل و هوآوی در ارائه گوشی‌ هوشمند اقتصادی

ایرانسل با همکاری هوآوی گوشی‌ مدل Y5 Lite این شرکت را به صورت باندل‌هایی مخصوص برای مشترکین عرضه می‌کند که در آن یک عدد سیم کارت دائمی ایرانسل به همراه بسته‌های متنوع اینترنت تعیبه شده ...

ایرانسل با همکاری هوآوی گوشی‌ مدل Y5 Lite این شرکت را به صورت باندل‌هایی مخصوص برای مشترکین عرضه می‌کند که در آن یک عدد سیم کارت دائمی ایرانسل به همراه بسته‌های متنوع اینترنت تعیبه شده است.

آنطور که روابط عمومی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان - ایرانسل گزارش می‌دهد، این اپراتور با هدف در اختیار گذاشتن همزمان سرعت و تکنولوژی با قیمت اقتصادی برای مردم، این همکاری را آغاز کرده و قصد دارد که اینترنت پرسرعت ایرانسل را روی گوشی مدل Y5 Lite که قابلیت پشتیبانی از سرعت 4G را نیز دارا است به مردم عرضه کند. در طرح جدید مشارکت ایرانسل و هوآوی بسته‌های اینترنتی متنوعی نیز برای سیم‌کارت‌های دائمی در نظر گرفته شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان - است.

افرادی که در این طرح از طریق درگاه‌های فروش ایرانسل اقدام به خرید گوشی هواوی Y5 Lite کنند، همراه با آن یک عدد سیم‌کارت دائمی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت برای ماه اول و ۱۲ گیگابایت اینترنت برای ۶ ماه بعد (ماهانه ۲ گیگابایت) نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، مشترکانی که تا ۶ ماه بعد از راه اندازی سیم کارت ایرانسل در شبکه فعال باقی بمانند، به طور خودکار در قرعه کشی بسته‌های ۱۰۰ گیگابایتی سالانه شرکت داده خواهند شد.

همچنین شایان ذکر است ایرانسل تاکید کرده که با هر کدملی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان - امکان ثبت و خرید یک بسته گوشی هواوی Y5 Lite و سیم کارت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان - دائمی ایرانسل امکان پذیر است. این گوشی باندل شده با قیمت ۱ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان عرضه خواهد شد. گوشی‌ Y5 از طریق درگاه فروش آنلاین ایرانسل به نشانی فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا از طریق تماس با شماره ۶۰۰ از شماره‌های ایرانسلی، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گیلان استان گیلان - یا تماس با شماره 09366000000 از شماره‌های غیر ایرانسلی، در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل گونه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام و عرض ادب، خرابی رایج جارو برقی ناسیونال LB2040 می‌تواند عدم جذب گرد و غبار یا عدم نفوذ بادکنک باشد. برای تعمیر این خرابی، ابتدا باید نقطه ضعف را پیدا کرد. در صورتی که به عدم جذب گرد و غبار رخ داده است، پوشش فیلتر را بررسی کنید و در صورت بود مبدل کنید. در صورتی که عدم نفوذ بادکنک اتفاق افتاده است، به بهترین روش مصرف باتری برای جارو برقی توجه کنید و در صورت به دنبال رفع خرابی هستید، باید استوک جدید را تهیه کنید. شما می‌توانید این خدمات را در نزدیکترین فروشگاه الکترونیک یا مرکز تعمیرات ناسیونال پس از مشاوره با متخصصان هماهنگ کنید. با تشکر از شنیدن با من برای هر سوال دیگری آماده هستم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone