تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38938.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل میزان تولید آیفون 10 را به نصف کاهش می دهد

کمپانی اپل زمان و هزینه زیادی را صرف توسعه آیفون 10 کرد اما به نظر می رسد که به اهداف تعیین شده خود دست پیدا نکرده است. به گزارش وب سایت Nikkei به نقل از منابع ...

کمپانی اپل زمان و هزینه زیادی را صرف توسعه آیفون 10 کرد اما به نظر می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رسد که به اهداف تعیین شده خود دست پیدا نکرده است.

به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گزارش وب سایت Nikkei به نقل از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - منابع آگاه در زنجیره تامین، اپل تصمیمش مبنی کاهش چشمگیر تولید این موبایل پرچمدار در سه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ماهه اول سال 2018 را به تامین کنندگانش اطلاع داده است:

کمپانی کوپرتینویی قصد داشته در سه ماهه ژانویه 40 میلیون دستگاه آیفون 10 را تولید کند، با این حال استقبال نه چندان خوب کاربران بازارهای کلیدی از قبیل اروپا، آمریکا و چین باعث شده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میزان تولید را تا 20 میلیون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دستگاه کاهش دهد.

کاهش میزان تولید این اسمارت فون روی کمپانی هایی که قطعات پیشرفته را برای تعبیه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در آن تولید می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنند اثر گذار خواهد بود و درآمدهای آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد.تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانبا این حال میزان تولید آیفون های 7، 7 پلاس، 8 و 8 پلاس کماکان مطابق برنامه قبلی در حد 30 میلیون دستگاه برای سه ماهه اول 2018 باقی خواهد ماند.

این نشریه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قبلا در گزارشی با تاکید بر عرضه یک مدل آیفون مجهز به نمایشگر LCD در سال 2018 از آلومینیومی بودن بدنه آن خبر داده بود:

این کمپانی علی رغم کاهش سفارشات نمایشگرهای مجهز به پنل OLED ممکن است میزان سفارشات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پنل های LCD را افزایش دهد.

این پیش بینی با  گزارشاتی که دو هفته قبل از کاهش تولید قطعات آیفون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 10 منتشر شده بود تطابق دارد. از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سوی دیگر «مینگ چی-کو»، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تحلیگر ارشد موسسه KGI که اطلاعات دست اولی از کمپانی اپل دارد، از احتمال توقف تولید این موبایل و توسعه مدل جدیدی با نمایشگر LCD در سال آتی خبر داده بود.

سامسونگ در حال حاضر تنها تامین کننده نمایشگر های 5.8 اینچی آیفون 10 است و امیدوار است که بتواند انحصار خود را در مدل های آینده آیفون نیز حفظ کند اما گویا یکی از کارخانه های آنها طی ماه گذشته، از میزان تولید کاسته و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - منابع داخلی مدعی شده اند که علت این اتفاق فروش کمتر از انتظار آیفون 10 اپل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone