🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25620.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی Mi CC9 پرو با دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی سرانجام از گوشی Mi CC9 پرو با دوربین پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 730G، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 5260 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. شیائومی Mi CC9 پرو ...

شیائومی سرانجام از گوشی Mi CC9 پرو با دوربین پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - چیپست اسنپدراگون 730G، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 5260 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

شیائومی Mi CC9 پرو از نمایشگر 6.47 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می برد. لبه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - های نمایشگر خمیده بوده و ناچ قطره ای سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را در خود جای داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی

بدون شک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - بزرگ ترین ویژگی Mi CC9 پرو، دوربین پنج گانه آن است که فلش LED چهارتایی را هم کنار خود می بیند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی، از سنسور ISOCELL Bright ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - سامسونگ استفاده می کند که برای اولین بار با گوشی می میکس آلفا معرفی شد.

مدل Premium Edition گوشی Mi CC9 پرو از لنزی با 8 قطعه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - اپتیکال و ضریب اف 1.7 بهره می برد که به گفته شیائومی استفاده از چنین لنزی در دنیای تلفن هوشمند بی سابقه است. تعبیه سنسورهای ذکر شده در کنار یک حسگر 1/1.33 اینچی، به خلق تصاویری با جزییات بالا و عملکرد بسیار خوب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - در محیط های کم نور منتهی می شود. دوربین تله فوتو با بهره مندی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - لرزشگیر تصویر اپتیکال، بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری را به ارمغان می آورد که به کمک زوم دیجیتال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - تا 50 برابر افزایش می یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی

سنسور فوق عریض 20 مگاپیکسلی شیائومی Mi CC9 پرو میدان دید 117 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - درجه ای را فراهم کرده و سنسور بسیار کوچک دیگری هم برای عکاسی ماکرو در فاصله 10-2 سانتی متری زیر آنها قرار گرفته است. این حسگرها با همکاری یکدیگر قادر به ثبت جزییات سوژه از فاصله 1.5 سانتی متری هستند که نزدیکترین فاصله ای است که تاکنون یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - تلفن هوشمند توانسته به آن دست پیدا کند.

حسگر مخصوص عکاسی پرتره هم از سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری بهره می برد. فاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - کانونی 50 میلیمتری این دوربین، علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - بر ایجاد موقعیت بهتر برای عکسبرداری، اختلاف فاصله کانونی سنسور اصلی (1x) و دوربین تله فوتو (5x) را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - پر می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی

شیائومی Mi CC9 پرو از باتری 5260 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، در مدت زمان تنها 30 دقیقه تا 58 درصد، و در مدت زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - 65 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

این گوشی از هم اکنون در دو مدل 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 400 و 440 دلار قابل پیش خرید بوده و مدل Premium Edition نیز که از لنز ویژه بهره می برد، با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - داخلی 256 گیگابایتی به قیمت 500 دلار برای پیش خرید موجود است.

شیائومی Mi CC 9 پرو با رابط کاربری MIUI 11 که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - روی اندروید 9 سوار شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اراک استان مرکزی - در رنگ های سبز، سفید و مشکی در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به بازار عرضه خواهد شد.

جعبه گشایی شیائومی Mi CC9 پرو:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone