🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25621.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ادوبی فتوشاپ Camera معرفی شد؛ اپلیکیشن ویرایش تصویر هوشمند برای موبایل

ادوبی از اپلیکیشن ویرایش تصویر جدید خود به نام «فتوشاپ کمرا» (Photoshop Camera) برای تلفن های هوشمند رونمایی کرد. این اپ برخی از قابلیت های ویرایش تصویر فتوشاپ را به تلفن های همراه آورده و ...

ادوبی از اپلیکیشن ویرایش تصویر جدید خود به نام «فتوشاپ کمرا» (Photoshop Camera) برای تلفن های هوشمند رونمایی کرد. این اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - برخی از قابلیت های ویرایش تصویر فتوشاپ را به تلفن های همراه آورده و مثل بیشتر اپلیکیشن های ادیت عکس می توان به کمک آن عکسبرداری، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی را انجام داد.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - گفته ادوبی، این اپ با استفاده از هوش مصنوعی Sensei AI سوژه را در تصاویر (اعم از پرتره، سلفی و تصاویر دیگر) تشخیص داده و به شکل اتوماتیک پیشنهاداتی برای بهتر شدن عکس ها ارائه می دهد و سپس بهترین تنظیمات را به طور خودکار روی تصاویر اعمال می کند.

علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - بر موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - فوق، اپ فتوشاپ کمرا با درک خصوصیات فنی عکس ها مثل محدوده دینامیکی، تنالیته، نوع صحنه و قسمت های مختلف چهره، تنظیمات پیچیده را به طور اتوماتیک روی تصاویر انجام می دهد.

در تصویر زیر چگونگی تبدیل عکس ها به پاپ آرت به کمک یک سری از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - فیلترها نشان داده شده است:

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان

همانطور که ملاحظه می کنید، درست همانند آنچه در اپ بسیاری از دوربین گوشی ها یافت می شود، اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - مورد بحث برای تصویر پل، از فیلتر معمولی تری استفاده کرده تا خروجی نهایی بهتر شود.

در اپلیکیشن فتوشاپ کمرا کاربر با پرداخت هزینه، اجازه دسترسی به لنزهای مختلفی که به گفته ادوبی توسط هنرمندان و اینفلوئنسرهای مطرح ساخته شده اند را پیدا می کند. ادوبی در جریان رونمایی از این اپ و با همکاری «Billie Ellish» خواننده معروف آمریکایی، نحوه تغییر بکگراند تصاویر و اضافه کردن فیلترهای عجیب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - و غریب پاپ آرت (تصویر فوق) را نمایش داد.

ویژگی های گفته شده، اپلیکیشن فتوشاپ کمرا را بیشتر شبیه اسنپچت می کنند تا فتوشاپ؛ اما به نظر می رسد ادوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - چند تکنیک قدرتمند ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - نیز در این اپ قرار داده است.

ادوبی نسخه بتای فتوشاپ کمرا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - را از امروز برای iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر هرسین استان کردستان - و اندروید منتشر می کند که البته برای استفاده از آن باید ثبت نام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone