🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28518.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گوشی پرچمدار آنر 20 [خاتمه یافت]

آنر با معرفی گوشی آنر ویو 20 به خوبی نشان داد که از نوآوری و تجربه های جدید در دنیای تکنولوژی هراسی ندارد و پا به پای بزرگان این صنعت پیش می رود. حالا این ...

آنر با معرفی گوشی آنر ویو 20 به خوبی نشان داد که از نوآوری و تجربه های جدید در دنیای تکنولوژی هراسی ندارد و پا به پای بزرگان این صنعت پیش می رود. حالا این شرکت قصد دارد خانواده آنر ویو 20 را با امکانات ویژه در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - عکاسی معرفی کند.

شعار مراسم امروز آنر Capture Wonder است، یعنی آنر شما را به ثبت هیجان انگیز ترین رخدادهای زندگی فرا می خواند. همان طور که در اطلاعات افشا شده هم خواندید آنر 20 و 20 پرو به ماژول دوربین چند گانه مجهز شده اند که گل سرسبد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - آنها سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - شاهد عملکردی در سطح پی 30 پرو از این گوشی خواهیم بود.

امروز ساعت 17:30 با دیجیاتو همراه شوید تا مراسم رونمایی که در شهر لندن برگزار می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - را به شکل زنده در کنار یکدیگر تماشا کنیم و از ویژگی های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی های سری آنر 20 حرف بزنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «حمید مقدسی» دبیر ارشد دیجیاتو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر زرندیه استان مرکزی - به شکل زنده همراه شما خواهند بود. برای تماشای پخش زنده ی مراسم از طریق [این لینک] به کانال آپارات دیجیاتو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone