🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28524.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات آنر 20 و 20 پرو چند ساعت پیش از معرفی رسمی

دومین شرکت بزرگ تولید اسمارت‌فون دنیا، با وجود مشکلاتی که درگیر آن شده قصد به تاخیر انداختن معرفی سری آنر 20 را ندارد. با این حال پیش از معرفی رسمی این سری که امروز عصر ...

دومین شرکت بزرگ تولید اسمارت‌فون دنیا، با وجود مشکلاتی که درگیر آن شده قصد به تاخیر انداختن معرفی سری آنر 20 را ندارد. با این حال پیش از معرفی رسمی این سری که امروز عصر برگزار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - می‌شود، رندرهایی از اسمارت‌فون آنر 20 و 20 پرو فشا شده است.

آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - 20 دقیقا مثل سایر گوشی‌های پرچمدار دنیا، به یک صفحه نمایش بزرگ مجهز شده اما برخلاف گمانه‌زنی‌های پیشین، خبری از بریدگی قطره‌ای روی آن نخواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - به جای این بریدگی مرسوم، آنر 20 یک سوراخ گرد در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر 6.26 اینچی خود دارد. پنل نمایشگر آن هم از نوع AMOLED نخواهد بود و هواوی به جای آن از صفحه نمایش LCD استفاده خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان  استان خراسان

قابلیت دیگری که در دستگاه‌های مدرن امروزی به کار گرفته می‌شود، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - است که می‌تواند از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - نوع اپتیکال یا فراصوت باشد. با این حال از آنجایی که سری آنر معمولا قیمت پایین‌تری داشته و به همین خاطر حاشیه سود آن کمتر است، هواوی تصمیم گرفته آنر 20 را به اسکنر اثر انگشت کناری که زیر دکمه‌های صدا قرار می‌گیرد مجهز کند. این حسگر به عنوان دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - پاور هم عمل خواهد کرد.

در پنل پشتی آنر 20 چینش دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - هیجان‌انگیز آن دیده می‌شود که مشخصا هواوی برای طراحی آن از گوشی پی30 پرو الهام گرفته است.در قسمت بالای سمت چپ، سه حسگر دوربین به صورت عمودی چیده شده‌اند و یک فلاش LED آن‌ها را همراهی می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا از دوربین آنر 20 افشا شده بود  دوربین اصلی آن به یک حسگر 48 مگاپیکسلی مجهز شده است. علاوه بر این آنر 20 از یک حسگر 16 مگاپیکسلی به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - دوربین فوق عریض استفاده می‌کند. با اینکه در این چینش شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - حضور یک حسگر اختصاصی تله‌فوتو نخواهیم بود اما هواوی یک سنسور 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - مگاپیکسلی درنظر گرفته که برای گرفتن عکس‌های ماکرو از فاصله‌های بسیار نزدیک در حد 4 سانتی‌متر کاربرد خواهد داشت. آنر 20 به یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج نیز برای گرفتن عکس‌های پرتره مجهز شده‌ است.

همانند دیگر اسمارت‌فون‌های پرچمدار هواوی و سری آنر، آنر 20 قرار است با پردازنده Kirin 980 این شرکت که پیشتر در گوشی‌های میت 20 پرو و پی30 پرو استفاده شده بود، همراه شود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - چیپ از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - لحاظ عملکرد پس از اسنپدراگون 855 در رده دوم قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - می‌گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - اما با این حال کارایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.

علاوه بر این آنر 20 با رم 6 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - و حافظه داخلی 128 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - گیگابایت عرضه خواهد شد. البته مدل‌هایی با رم و حافظه داخلی بالاتر هم در دسترس خواهند بود. تکمیل کننده این مجموعه، یک باتری 3750 میلی آمپر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - ساعتی به همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - تکنولوژی 22.5 واتی سوپرشارژ هواوی خواهد بود که می تواند در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - عرض 30 دقیقه 50 درصد از ظرفیت شارژ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - باتری را پر کند.

رندرهایی از آنر 20 پرو هم منتشر شده که تفاوت‌های کوچکی را نشان می‌دهند. مثلا اضافه شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خراسان استان خراسان - لیزر فوکوس خودکار، حضور یک حسگر 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4 و لرزش‌گیر عکس اپتیکال از این جمله هستند. هنچنین این مدل قرار است به جای سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، از یک حسگر دیگر به همراه لنز زوم 3 برابر تله‌فوتو استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسین نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
حالتون خوبه؟ میشه بگید مرکز شما آیا دور و بر رضاشهر خراسان کار انجام میده.
پاسخ: بله در رضاشهر شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone