🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28537.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه باید در مورد کمپین دوشنبه سوری همراه اول بدانید [تماشا کنید]

کمپین «دوشنبه سوری» همراه اول برای پنجمین بار، ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و بین ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان، هدیه همراه اول به مشترکانی است که در این طرح شرکت می‌کنند. دوشنبه سوری ...

کمپین «دوشنبه سوری» همراه اول برای پنجمین بار، ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و بین ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان، هدیه همراه اول به مشترکانی است که در این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رشت استان گیلان - طرح شرکت می‌کنند.

دوشنبه سوری در دوشنبه پایانی هر ماه برای مشترکان همراه اول برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند با کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» در این طرح شرکت کنند. از طرفی به نظر می‌رسد که کاربران این اپراتور استقبال ویژه‌ای از این طرح داشته‌اند چراکه رکورد مصرف ترافیک روزانه همراه اول - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رشت استان گیلان - در سال ۹۷، در دوشنبه سوری اسفند ماه با مصرف ۵۴۱۹ ترابایت شکسته شد.

حالا در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به همین کمپین و آمارهای مختلف آن را با هم مرور می‌کنیم. از سوی دیگر، با «نعیم جاوید»، مدیرکل توسعه محصولات و خدمات همراه اول نیز گفتگو می‌کنیم تا پاسخ برخی سوالات خود در رابطه با میزان هدیه دریافتی از سوی هر مشترک را نیز دریافت کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone