🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28506.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پیشرفت دردسرساز؛ نگرانی اوپو و شیائومی از رشد زیربرندهای اقتصادی

به نقل از منبع آگاه اقدام کمپانی های موبایل سازی چینی مانند شیائومی و اوپو در راستای معرفی زیر برندهایی که دستگاه هایی با مشخصات فنی بالا و قیمت پایین عرضه می کنند، ممکن است ...

به نقل از منبع آگاه اقدام کمپانی های موبایل سازی چینی مانند شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - و اوپو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - در راستای معرفی زیر برندهایی که دستگاه هایی با مشخصات فنی بالا و قیمت پایین عرضه می کنند، ممکن است به فروش برند اصلیشان صدمه وارد کند.

Realme، یکی از زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - مجموعه های کمپانی اوپو که از اواسط سال 2018 با هدف عرضه دستگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - قوی با قیمت های به صرفه معرفی شد، اخیرا موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - جدیدش به نام Realme X را در پکن معرفی کرده است.

برخی از این موبایل ها مشخصات پرچمداران را با قیمت 220 دلار عرضه می کنند

با این که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - این دستگاه پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - محسوب نمی شود، اما به سخت افزار بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - قدرتمندی مجهز شده. از این رو پیش بینی می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - شود به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند زیرا Realme مشخصاتی نزدیک یک پرچمدار را با قیمت بسیار رقابتی 217 دلار عرضه خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان
موبایل ردمی K20

برای رقابت با این موبایل، برند ردمی که یکی از زیر مجموعه های شیائومی بوده و مستقیما با Realme رقابت می کند قرار است دستگاهی به نام K20 معرفی کند. این تلفن هوشمند نیز با مشخصات فنی عالی مانند چیپست اسنپدراگون 855، صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED و دوربین سه گانه با آرایش 48، 16 و 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. K20 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - نیز مانند رقیبش برچسب قیمتی در حدود 217 دلار خواهد داشت.

با اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - برند ردمی باید به شیائومی اجازه دهد روی عرضه دستگاه های پرچمدار تمرکز کند، گزارش ها حاکی از آنند که کانال های فروش شیائومی و ردمی به شدت همپوشانی دارند،  اتفاقی که نهایتا می تواند بر فروش شیائومی تاثیر منفی بگذارد.

علاوه بر این فروش بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - مدل Realme X هم می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - تواند موفقیت سری جدید موبایل های اوپو به نام Reno که قرار است دستگاه هایی گران تر و باکیفیت تر باشند را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا چیپست اصلی مورد استفاده در هر دو این دستگاه ها یکسان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - خواهد بود.

معرفی زیر برندهای اقتصادی توسط چنین کمپانی هایی اتفاق جدیدی نیست. هواوی نیز سالهاست دستگاه های اقتصادی اش را تحت برند آنر عرضه می کند. دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رودسر استان گیلان - هایی که گاها مشخصات فنی شان کاملا مشابه دستگاهی دیگر از برند اصلی است اما قیمت بسیار کمتری دارند.

در واقع مسئله اصلی احتمالا حاشیه سود بالاتر برند اصلی در مقایسه با زیر برند اقتصادی است؛ و هرچه در این بازار به جلو حرکت می کنیم، اختلاف سخت افزاری دستگاه های اقتصادی و پرچمدار کمتر شده و مشتریان تمایل بیشتری به خرید مدل های ارزان تر نشان می دهند. موضوعی که به نظر منجر به کاهش سود کمپانی های مادر شده و همه این نگرانی ها از آن جا سرچشمه می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone