🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28529.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی نسخه ویژه شوالیه فضایی از موبایل گیمینگ ویوو iQOO

کمپانی چینی ویوو قصد معرفی مدل تولید محدودی از موبایل گیمینگ iQOO خود (بخوانید آی-کیو) را دارد. این دستگاه که طراحی اش با الهام از سازمان فضایی این کشور انجام شده به 12 گیگابایت رم ...

کمپانی چینی ویوو قصد معرفی مدل تولید محدودی از موبایل گیمینگ iQOO خود (بخوانید آی-کیو) را دارد. این دستگاه که طراحی اش با الهام از سازمان فضایی این کشور انجام شده به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

از قطعه فلزی موجود در جعبه برای ساخت یک فضاپیما استفاده شده بود

این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل در جعبه ای خاص به دست مشتریان خواهد رسید که درونش قطعه ای فلزی با نام حک شده مشتری قرار دارد؛ قطعاتی که از آن ها برای ساخت فضاپیمای «Shenzhou» استفاده شده بود.

پشت موبایل iQOO نیز بافتی متفاوت و مات دارد که تا لبه های دستگاه کشیده شده اند، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - متریالی که شبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - بافت کولار مانند استفاده شده پشت پوکوفون F1 است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی

از نظر سخت افزاری نیز موبایل جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - چینی حرف های زیادی برای گفتن دارد: صفحه نمایش 6.41 اینچی Super AMOLED با پوشش 91.7 درصدی جلوی دستگاه و رزولوشن +FHD، چیپست اسنپدراگون 855، گرافیک ادرنو 640 و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. علاوه بر این iQOO به همراه اندروید 9 و پوسته اختصاصی این شرکت یعنی Funtouch به دست مشتریان خواهد رسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی

حسگر اثر انگشت نیز همان طور که انتظار می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - رود زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - صفحه نمایش جا گرفته و انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری 4000 میلی آمپری تامین می شود که از شارژ سریع 44 واتی نیز پشتیبانی می کند.

موبایل گیمینگ iQOO در پشت خود میزبان سه دوربین عریض، فوق عریض و زوم با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - رزولوشن های به ترتیب 12، 13 و 2 مگاپیکسلی است. جلوی آن نیز به تک دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و دیافراگم f2.0 مجهز شده است.

جدا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - از متریال و بسته بندی متفاوت باقی مشخصات سخت افزاری این موبایل با مدل استاندارد آن تفاوتی ندارند. با اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - قیمت این نسخه تولید محدود هنوز مشخص نیست مدل اصلی 622 دلار قیمت گذاری شده، پس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر دلیجان استان مرکزی - انتظار می رود علاقمندان هوافضا مجبور به پرداخت رقم به مراتب بالاتری باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone