🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28511.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تولید انبوه دوربین موبایل با زوم اپتیکال پنج برابری توسط سامسونگ

سامسونگ تولید انبوه ماژول های دوربین با قابلیت زوم پنج برابری اپتیکال را کلید زده و باید دید کدام دستگاه برای اولین بار از آن استفاده خواهد کرد. [digipullqoute place="left"]این ماژول تنها پنج میلی متر ...

سامسونگ تولید انبوه ماژول های دوربین با قابلیت زوم پنج برابری اپتیکال را کلید زده و باید دید کدام دستگاه برای اولین بار از آن استفاده خواهد کرد.

این ماژول تنها پنج - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - میلی متر ضخامت دارد

این خبر در حالی منتشر شده که مدتی قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - سامسونگ یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی های دوربین به نام «Carephotonics» را تحت مالکیت خود در آورده بود. این کمپانی قبلا هم ماژول هایی با قابلیت زوم پنج و ده برابری برای شرکت هایی مانند اوپو توسعه داده بود.

بخش توسعه دوربین سامسونگ از سال 2003 شروع به طراحی ماژول های دوربین کرد؛ از دستاوردهای مهم این بخش می توان به توسعه اولین ماژول دوربین دوگانه مجهز به لرزش گیر و اولین دوربین موبایل مجهز به دریچه دیافراگم قابل تغییر در دنیا اشاره کرد.

آخرین دستاورد این بخش از یک سنسور با قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - زوم دو برابری اپتیکال به ضخامت شش میلی متر هم باریک تر است. ضخامت ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - جدید تنها پنج میلیمتر است، یعنی می توان از آن بدون برجسته ساختن دوربین استفاده کرد. سوال اصلی اینجاست که آیا این سیستم را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - در گلکسی نوت 10 مشاهده خواهیم کرد یا خیر. گفته شده چیدمان دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - پرچمدار بعدی سامسونگ عمودی خواهد بود و ممکن است نوت 10 به ماژول جدید هم مجهز شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان
تصویر افشا شده از این ماژول

اما افشاگری با نام کاربری «Universelce» مدعی شده نوآورانه ترین محصول سامسونگ در نیمه دوم 2019 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - نه گلکسی فولد خواهد بود و نه نوت 10؛ وی بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - اشاره به جزییات بیشتر صرفا عنوان کرده باید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - منتظر بمانیم.

اخیرا سامسونگ به معرفی تکنولوژی های جدید در گوشی های میان رده اش روی آورده؛ برای مثال اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش Infinity - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - O این شرکت نه یک پرچمدار، بلکه میان رده گلکسی A8s بود. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان - بر این گلکسی A9 هم اولین موبایل در دنیا لقب گرفت که میزبان چهار دوربین پشت بدنه بود.

در نتیجه اصلا دور از ذهن نیست که سامسونگ از این تکنولوژی هم برای اولین بار در یکی از میان رده هایش استفاده کند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قزوین استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ قزوین تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone