🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28523.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فضای کار اشتراکی کارمانا با ظرفیت ۱۲۰ نفر رسماً افتتاح شد

فضای کار اشتراکی «کارمانا» امروز در مجتمع نوآوری و فناوری الزهرا به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این فضای کار اشتراکی با مشارکت «رایان ونچرز» و مجموعه «سرمایه گذاری خوارزمی» راه اندازی شده ...

فضای کار اشتراکی «کارمانا» امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - در مجتمع نوآوری و فناوری الزهرا به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این فضای کار اشتراکی با مشارکت «رایان ونچرز» و مجموعه «سرمایه گذاری خوارزمی» راه اندازی شده و در حال حاضر ۵ استارت‌آپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - در حوزه‌های فین‌تک، بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در آن مستقر هستند. اینطور که «حمیدرضا هنرکار» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رایان ونچرز در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند، تا دو هفته آینده فراخوان عمومی منتشر خواهد شد تا استارت‌آ‌پ‌های بیشتری امکان حضور در این فضا را داشته باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان

طبقه نهم مجتمع فناوری الزهرا فضای کار اشتراکی کارمانا است اما در این ساختمان ۵۰ استارت‌آپ‌، حدود ۸ تیم سرمایه گذاری و شتابدهی و ۷ تیم ترویجی و خبرگزاری مستقر هستند. به اعتقاد هنرکار این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - فضا عملا یک میکرو اکوسیستم نوآوری ایجاد کرده تا درصورت نیاز استارت‌آپ‌های جدید به سرمایه گذار یا مشاور و ... بتوانند از تیم‌های حاضر در ساختمان استفاده کنند. هنرکار در مورد ماهیت فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - کار اشتراکی کارمانا به دیجیاتو توضیح داد که این فضا دو ماهیت دارد:

«اول آنکه مانند تمامی فضاهای کار اشتراکی که در تهران و کشور وجود دارد عمل می‌کند. دومین ماهیت که در سایر فضاهای کار اشتراکی وجود ندارد این است که ما روی استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری هم خواهیم کرد. سایر شتابدهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها را بررسی می‌کنند و سپس قرارداد تنظیم می‌کنند و ‌سرمایه گذاری صورت می‌گیرد. اما نحوه کار ما به این صورت است که استارت‌آپ‌ها را در فضای اشتراکی خود مستقر می‌کنیم، حدود سه ماه به آنها در مورد مسایل حقوقی و مالی مشاوره می‌دهیم و پس از بررسی‌های لازم تصمیم می‌گیریم که روی آنها سرمایه گذاری کنیم یا خیر.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رایان ونچرز در پاسخ به این سوال دیجیاتو که چرا تمرکز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - آنها بر استارت‌آپ‌های حوزه فین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - تک، اینترنت اشیا، بلاک چین و هوش مصنوعی است گفت: «کارمانا کار مشترک رایان ونچرز و خوارزمی است. سرمایه گذاری خوارزمی خودش بازار بزرگی برای استارت‌آپ‌های فین تکی، بلاک چینی و هوش مصنوعی محسوب می‌شود و اینها از جمله موارد کلان داده هستند که در دنیا ترند هستند و ما فکر می‌کنیم در آینده می‌توانند بسیار رشد کنند. همچنین ما قصد داریم روی تکنولوژی‌های جدیدتر حوزه آی‌تی تمرکز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - کنیم.»

به گفته هنرکار، کارمانا در این مدت با حدود ۶۰ استارت‌‌آپ مذاکره کرده‌ و ۵ استارت‌آپ در این فضا مستقر شده‌ و در حال بررسی شدن هستند:

«ما با یکی از این استارت‌آپ‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - به نام «دیالوگ» به نتیجه رسیده‌ایم و در جلسه امروز با آنها قرارداد امضا می‌کنیم. مادر دو هفته آینده فراخوان عمومی برای سرمایه گذاری اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم با استارت‌آپ‌های این حوزه که تمایل به همکاری دارند، وارد کار شویم. دیالوگ در حوزه هوش مصنوعی و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - چت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - بات‌های هوشمند، یعنی سیستم‌های پشتیبانی شرکت‌ها که اپراتور دارند و از کاربران خود پشتیبانی می‌کنند به صورت هوشمند پشتیبانی خواهد شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان

او در مورد هزینه‌های استفاده از فضای کار اشتراکی به دیجیاتو توضیح داد که استارت‌آپ‌ها تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - زمانی که به مرحله سرمایه گذاری نرسیده اند باید برای فضایی که استفاده می‌کنند مبلغ اندکی پرداخت کنند. البته این مجموعه روی استارت‌آپ‌هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - به آنها اطمینان دارند از ابتدا سرمایه گذاری خواهد کرد:

«سرمایه گذاری ما روی استارت‌آپ‌هایی است که در مراحل اولیه هستند و محصول اولیه خود را ارائه کرده اند. میزان سرمایه گذاری از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان متفاوت خواهد بود و سهم سرمایه‌گذاری هم بنا به نوع کار، تیم و مذاکرات خودمان متفاوت خواهد بود.»

به گفته هنرکار کارمانا در طبقه نهم مجتمع فن‌اوری الزاهرا برای ۱۲۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - نفر به صورت همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - فضای کار ایجاد کرده است و درصورتیکه کار به خوبی پیش برود طبقات دیگر را هم آماده به کار خواهد شد.

گفتنی‌ست در این مراسم «علی رحمانی» - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - معاون امور مالی و اداری دانشگاه الزهرا (س)، «رضا زرنوخی» مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی و نماینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - شرکت سرمایه‌گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر رودسر استان گیلان - آتی‌نگر سپهر ایرانیان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone