🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28498.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی پی 30 پرو و پی 30 لایت رسماً در ایران رونمایی شدند

هواوی دیروز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی مراسم ویژه ای که در هتل استقلال تهران برگزار شد، خانواده موبایل های پی 30 را به شکل رسمی در ایران رونمایی کرد. پیش از این در دیجیاتو ...

هواوی دیروز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی مراسم ویژه ای که در هتل استقلال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - تهران برگزار شد، خانواده موبایل های پی 30 را به شکل رسمی در ایران رونمایی کرد. پیش از این در دیجیاتو به خوبی با قابلیت های پرچمدار پرآوازه این شرکت یعنی هواوی پی 30 پرو آشنا شده اید و میان رده عضو این خانواده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - یعنی پی 30 لایت را هم کم و بیش می شناسید. ظاهراً طبق تصمیم هواوی، فقط همین دو عضو از خانواده سه نفره به بازار کشورمان راه می یابند و خبری از پی 30 نخواهد بود، اما اختصاص ارز نیمایی برای واردات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - آنها قیمتی رقابتی را رقم زده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

در مراسم رونمایی از گوشی های جدید سری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - پی هواوی علاوه بر اصحاب رسانه و شرکای تجاری، تعدادی از فعالان شبکه های اجتماعی هم حضور داشتند. شروع رسمی این رویداد با صحبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - های «بابک فیاض» قائم مقام هواوی رقم خورد که به مزیت های رقابتی هواوی در دنیای تکنولوژی می پرداخت. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - به گفته او تمرکز روی دو بخش تحقیق و توسعه (R&D) و زنجیره تأمین، مهم ترین عوامل موفقیت هواوی در سال های اخیر بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

فیاض مزایای خاصی را برای گوشی پرچمدار هواوی پی 30 پرو برشمرد که چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - قدرتمند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - Kirin 980 مجهز به هوش مصنوعی، رابط کاربری اختصاصی EMUI 9.1، دوربین های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - قدرتمند و باتری فوق العاده تنها بخشی از آنها هستند. او می گوید هواوی در سال 2018 موفق به فروش 206 میلیون دستگاه گوشی هوشمند و بیش از 100 میلیون گجت دیگر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - از محورهای اصلی صحبت های قائم مقام هواوی، آینده متکی بر هوش مصنوعی در جهان بود که به عقیده او با اکوسیستم کامل این شرکت، به خوبی محقق خواهد شد. البته آینده مد نظر هواوی، یعنی جایی که تمام زندگی انسان به شکل بی وقفه و بدون مرز با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - فناوری گره خورده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - باشد، کمی دور به نظر می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

«محمد امین ناهید» مدیر مارکتینگ هواوی معرفی گوشی های پی 30 پرو و پی 30 لایت را بر عهده داشت. هواوی پی 30 پرو مانند تمام اعضای قبلی سری پی با تأکید بر قابلیت های عکاسی طراحی و ساخته شده است و همان طور که قبلاً در دیجیاتو خوانده اید، در حال حاضر بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - گزینه برای عکاسی در دنیای موبایل محسوب می شود. دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با کیفیت فوق العاده و دوربین ثانویه با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری به راحتی تجربه عکاسی شما را با موبایل ارتقاء می دهند. باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - قدرتمند با شارژدهی عالی و فناوری شارژ سریع 40 واتی هم نگرانی همیشگی کاربران گوشی های هوشمند را برطرف می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

هواوی پی 30 لایت اما میان رده ای زیبا و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - خوش ساخت محسوب می شود. اگرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - هواوی می گوید این گوشی بخش زیادی از قابلیت های برادر بزرگش یعنی پی 30 پرو را به ارث برده، ولی واقعیت این است که تفاوت های بین این دو، به مراتب بیشتر از شباهت هایشان است و نباید توقع زیادی از این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

میان رده جدید هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب، چیپست Kirin 710، دوربین اصلی سه گانه (که یکی از آنها فقط عمق سنجی می کند) و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می تواند یکی از گزینه های مناسب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - در بازار کشورمان باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان

مدیر مارکتینگ هواوی در پایان صحبت هایش اعلام کرد با توجه به تخصیص ارز نیمایی برای واردات این دو گوشی، قیمت بسیار مطلوب و رقابتی برای آنها در نظر گرفته شده و پیش فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسالم استان گیلان - آنها از یکم خرداد ماه در فروشگاه های اختصاصی هواوی آغاز می گردد. قیمت هواوی پی 30 لایت برابر با 3 میلیون تومان و قیمت هواوی پی 30 پرو معادل 800 دلار تعیین شده که با توجه به وضعیت نابسامان بازار موبایل در کشور، می تواند استقبال گسترده کاربران را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone