🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28499.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل، کوالکام و اینتل داد و ستد با هواوی را متوقف کردند

آلفابت، شرکت مادر گوگل از تعلیق همکاری خود با هواوی خبر داده است. علاوه بر این کوالکام، اینتل و برادکام، سه نام بزرگ حوزه چیپ ها هم به اعمال محدودیت علیه این شرکت چینی پیوسته اند. ...

آلفابت، شرکت مادر گوگل از تعلیق همکاری خود با هواوی خبر داده است. علاوه بر این کوالکام، اینتل و برادکام، سه نام بزرگ حوزه چیپ ها هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - اعمال محدودیت علیه این شرکت چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - پیوسته اند.

بر اساس گزارش رویترز متوقف کردن داد و ستد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - گوگل با هواوی شامل انتقال نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - افزار و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - سخت افزار و خدمات فنی می شود. البته سخنگوی گوگل اعلام کرده که کاربران فعلی گوشی های هواوی که از اپلیکیشن های گوگل استفاده می کنند همچنان قادر به آپدیت اپ های خود از طریق گوگل پلی استور خواهند بود. علاوه بر این سرویس گوگل پلی پروتکت نیز در دسترسی کاربران فعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - قرار خواهد داشت.

چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - محدودیتی ممکن است برای کاربران چینی چندان مهم نباشد؛ چرا که بیشتر اپلیکیشن های موبایل گوگل در این کشور مسدود هستند. در مورد بازارهایی از جمله اروپا اما شرایط متقاوت بوده و ممکن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - است علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای کسب و کار هواوی کاربران بلافاصله امکان آپدیت اندروید را از دست بدهند. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - بر این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - دستگاه های آتی هواوی هم احتمالاً فاقد دسترسی به اپلیکیشن های گوگل از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - جمله پلی استور، جیمیل و یوتیوب خواهند بود. به این ترتیب هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - مجبور می شود به سمت استفاده از نسخه های پروژه کد منبع باز اندروید (AOSP) روی بیاورد.تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل

هواوی احتمالا باید به نسخه های پروژه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - کد منبع باز اندروید (AOSP) روی آورد و قید ارائه اپلیکیشن های گوگل در برخی از کشورها را بزند.از سوی دیگر بر اساس گزارش بلومبرگ، کوالکام، اینتل و برادکام هم به گوگل پیوسته و محدودیت هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - را بر شرکت چینی اعمال کرده اند. به گفته منابع آگاه به کارمندان این شرکت ها در سراسر ایالات متحده اطلاع داده شده که مبادلات با هواوی تا اطلاع ثانوی معلق می شود.

اینتل چیپ های مربوط به سرورها و نیز پردازنده های لپتاپ ها را در اختیار هواوی قرار می دهد. کوالکام هم پردازنده ها و مودم های خود را به این شرکت چینی عرضه می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - البته با توجه به اینکه هواوی چیپست ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - مودم های ویژه خود را توسعه می دهد می توان گفت که تا حد زیادی از وابستگی به کوالکام کاسته است. علاوه بر این گزارش دیگری به این موضوع اشاره کرده که هواوی میزان ذخیره مورد نیاز از چیپست های کوالکام برای حداقل 3 ماه آتی را دارد. برای اینکه هواوی دریابد که این ممنوعیت موقتی است یا دائمی، احتمالاً همین زمان کافی خواهد بود و می تواند به برخی فعالیت های خود ادامه دهد.

از ماه ها قبل هواوی اعلام کرده بود که به دنبال توسعه سیستم عامل های اختصاصی خود به عنوان جایگزین هایی برای ویندوز و اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - است. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - باید اشاره کرد که مایکروسافت هنوز خبر از اعمال محدویت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - ها بر هواوی نداده است اما ممنوعیت ارائه مجوز ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - برای لپتاپ های شرکت چینی چندان هم دور از انتظار نخواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل

در هفته قبل وزارت بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که هواوی و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - 70 شرکت وابسته به آن را به لیست سیاه خود موسوم به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمین استان اردبیل - «فهرست موجودیت» اضافه می کند. در توضیح گفته شده بود که این اقدام مانع از فروش قطعات توسط شرکت های آمریکایی به هواوی می شود و تنها با صدور مجوز از سوی دولت ایالات متحده اینگونه مراودات امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone