🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28525.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آیا DJI قربانی بعدی تحریم‌های آمریکا خواهد بود؟

در بحبوحه تنش فزاینده بین پکن و واشنگتن بر سر تحریم هواوی، وزارت امنیت داخلی آمریکا در مورد خطرات امنیتی استفاده از پهپادهای چینی هشدار داده است. آژانس امنیت سایبری این وزارتخانه (CISA) از شرکت های داخلی ...

در بحبوحه تنش فزاینده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - بین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - پکن و واشنگتن بر سر تحریم هواوی، وزارت امنیت داخلی آمریکا در مورد خطرات امنیتی استفاده از پهپادهای چینی هشدار داده است.

آژانس امنیت سایبری این وزارتخانه (CISA) از شرکت های داخلی خواسته در استفاده از پهپادهای چینی محتاط باشند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - چرا که احتمال ارسال اطلاعات کاربری این گجت ها به سرورهای متفرقه و به شکل مخفیانه وجود دارد. در این گزارش به شرکت خاصی اشاره نشده اما حدود ۸۰ درصد پهپادهای مورد استفاده در آمریکا و کانادا توسط کمپانی چینی DJI تولد می شوند.

این وزارتخانه دو سال قبل هم مدعی شده بود که پهپادهای DJI و نرم افزار آنها اطلاعات سازمان های قانونی و زیرساخت های حیاتی ایالات متحده را به دولت چین می رسانند. اهمیت این ادعا زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - مشخص می شود که بدانیم DJI بزرگترین کمپانی تولید پهپاد در جهان است و رقبای دیگر فرسنگ ها با آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - فاصله دارند. تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان

هیچ سند مستدلی دال بر ادعای وزارت امنیت داخلی در اختیار عموم قرار نگرفته و DJI هم با صدور بیانیه‌ای این ادعا را قویا تکذیب کرده است. «آدام لیسبرگ»، سخنگوی کمپانی چینی طی گفتگو با گیزمودو در این باره گفته است:

امنیت کانون اصلی تمام فعالیت های DJI است و ایمنی فناوری های ما - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - توسط دولت و کسب و کارهای پیشروی آمریکا تایید شده است. ما کنترل کامل نحوه جمع آوری، ذخیره و انتقال داده را در اختیار کاربر قرار می دهیم. همچنین برای دولت و مشتریان با داده های حیاتی که به تضمین های بیشتری نیاز دارند، پهپادهایی را فراهم کرده ایم که اطلاعات را از طریق اینترنت منتقل نمی کنند.

وزارت امنیت داخلی در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - ۲۰۱۹ روی دغدغه جاسوسی توسط چینی ها تمرکز کرده است. «کریس کربس»، رییس CISA مدعی است که روس ها در پی ایجاد اختلال در سیستم های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - ایالات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - متحده هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان - اما چینی ها برای دستیابی به مزایای بلند مدت سعی در دستکاری آنها دارند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به دوربین فیلمبرداری DJI Osmo Pocket

- تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذراوغلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روز بخیر مرکز شما آیا روستای سراب علی آباد هرسین تعمیر اجاق گاز و فر بوش انجام میده.
پاسخ: بله در روستای سراب علی آباد شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/22
سلام شرکت شما بلوار شهدا هرسین کار انجام میده
پاسخ: بله در بلوار شهدا شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone