🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28501.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل ایرانسل: قصد داریم زندگی دیجیتال را در کشور توسعه دهیم

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل در حاشیه جشن روز جهانی ارتباطات که در وزارت ارتباطات برگزار شد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در راستای شعار توسعه اهداف دیجیتال وزارت ارتباطات و همچنین ...

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل در حاشیه جشن روز جهانی ارتباطات که در وزارت ارتباطات برگزار شد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در راستای شعار توسعه اهداف دیجیتال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - وزارت ارتباطات و همچنین شعار زندگی دیجیتال ایرانسل، این اپراتور نیز از ابتدای فعالیت گام‌های متعددی در این زمینه برداشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - و در چشم انداز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - اپراتور دوم تعریف شده که ایرانسل تبدیل به کامل‌ترین اپراتور دیجیتال به منظور توسعه دیجیتال زندگی مردم ایران شود.

به گفته عباسی بین سطوح سرویس دهنده و سرویس گیرنده استانداردهایی تعریف شده و در همین مسیر گام‌های متعددی از سوی تمامی بازیگران از جمله ایرانسل برداشته شده تا امروز حوزه ICT کشور به جایگاه فعلی برسد:

«فضای استاندارد سازی برای ایرانسل مهم است و برای رسیدن به این فضا برنامه‌های مدون و طولانی پیش رو خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - داشت؛ شهر هوشمند و توسعه 5G و بحث اینترنت اشیا خدمات جدیدی است که گام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - به گام پیش می‌رویم تا به آن برسیم و ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - را در کشور توسعه می‌بخشیم. تمامی این خدمات در بستر اینترنت انجام می‌شود و ما هم قصد داریم تا بتوانیم این خدمات را به زودی به مردم عرضه کنیم.»

عباسی آرند باور دارد که شعار جهانی کاهش شکاف‌ در استانداردها برای این مطرح شده که همه بازیگران عرضه مخابرات و ارتباطات مصمم شوند تا زمینه دسترسی پذیری راحت‌تری برای عموم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - مردم انجام دهند و ایرانسل نیز از این قاعده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - مستثنی نیست.

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به این سوال که آیا در سال جدید شاهد همکاری‌های ایرانسل با پلتفرم‌های دیگر خواهیم بود یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که تاکنون با دو پلتفرم «چارخونه» و «گپ» همکاری‌هایی صورت گرفته و ایرانسل قصد دارد تا این همکاری‌ها بیشتر ادامه یابد:

«با چارخونه بستری فراهم کردیم تا تولیدکنندگان محتوایی وارد فضای کار شوند و حالا که زیرساخت آماده است، ما وارد بحث تولید محتوا شویم. با پیام رسان گپ نیز توافقاتی صورت گرفته و قصد داریم از آن حمایت‌های متعددی کنیم تا بتواند به عنوان یک پیام رسان بومی مطرح و اصلی کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - کار خود را ادامه دهد. چنین همکاری‌هایی در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - جدید نیز ادامه خواهد داشت تا به شعار توسعه سرویس‌های دیجیتال وزارت ارتباطات نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - پایبند باشیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس

عباسی تاکید دارد که شعار توسعه سرویس‌های دیجیتال به قدری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - برای ایرانسل مهم است که از ابتدا این برند فعالیت خود را با شعار زندگی دیجیتال آغاز کرده است. او می‌گوید آنها با ارائه اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های متعددی نظیر راه اندازی اینترنت اشیا قصد دارند زندگی و‌ فرهنگ دیجیتال را توسعه بدهند.  این مضامین از ابتدای امر در چشم انداز ایرانسل تعریف شده و به گفته عباسی به زودی درباره آن اطلاعات بیشتری شنیده خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس

عباسی آرند ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات به همه کسانی که به فناوری و ارتباطات علاقه‌مند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - هستند، شعار امسال روز جهانی ارتباطات از طرف اتحادیه جهانی ارتباطات را پر کردن شکاف بین کشورهای توسعه یافته و در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - توسعه، با استانداردهای جهانی خواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر جهرم استان فارس - و گفت:

«توسعه استانداردهای فنی و کاری باعث می‌شود که امکان رشد عمومی و جهانی سرویس‌ها و خدمات در حوزه مخابرات راحت‌تر صورت بگیرد. ما اگر امروز به سادگی می‌توانیم تلویزیون و رادیو گوش کنیم یا به راحتی از اینترنت نسل سوم و چهارم بهره ببریم، به خاطر همین راه توسعه است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone