🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28520.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از هدفون XB900N؛ حذف نویز با چاشنی بیس اضافه

هدفون‌های با قابلیت حذف نویز به ویژه مدل های راحت و با کیفیت اغلب قیمت بالایی دارند، حالا اما سونی هدفون XB900N را معرفی کرده که همین ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه تر ...

هدفون‌های با قابلیت حذف نویز به ویژه مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - راحت و با کیفیت اغلب قیمت بالایی دارند، حالا اما سونی هدفون XB900N را معرفی کرده که همین ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه تر ارائه می کند.

هدفون XB900N جدای از حذف نویز، به واسطه تا شدن و چرخش به جهات مختلف از نظر طراحی انعطاف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - پذیری داشته و حمل و نقل آن را تسهیل می کند. ژاپنی ها هدبند را هم به گونه ای طراحی کرده اند که کاربر در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل نشود.تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان

این هدفون رو گوشی همانطور که از حروف XB در نام آن پیداست، بیس بالایی را به ارمغان آورده و کاربر را در موزیک غوطه‌ور خواهد ساخت. اگر از عاشقان بیس باشید XB900N به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - یار شما تبدیل می شود اما اگر به موزیک های نرمال علاقه دارید، بهتر است سراغ گزینه های دیگری بروید.

از بیس بیشتر می توان برای پوشش کیفیت پایین صدا بهره برد اما هنوز مشخص نیست چه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - میزان از قابلیت حذف نویز از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - افزایش حجم بیس صورت می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - گیرد. بنابرین بهتر است پیش از خرید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - این محصول آنرا امتحان کنید. تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان

این مدل علی رغم قیمت کمتر نسبت به WH-1000XM بسیاری از قابلیت های آن از جمله کنترل های لمسی و امکان شنیدن صدای محیط اطراف حین پوشاندن یکی از گوشی ها را فراهم می کند. سونی مدعی است که هدفون XB900N با یکبار شارژ کامل توانایی پخش موزیک تا ۳۰ ساعت را دارد.

از قابلیت های دیگر باید به پشتیبانی از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا، اتصال از طریق بلوتوث و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - NFC، پورت USB-C، میکروفون داخلی و طراحی مشابه مدل 1000X M3s با رنگ های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - آبی و مشکی اشاره کرد. این محصول از دو ماه دیگر و با قیمت حدود ۲۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

 

تماشا کنید: ویدیوی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسالم استان گیلان - جدید اکسپریا 1 قدرت دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone