🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28532.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی Abstruct؛ گالری هنر آبستره برای پس‌زمینه اسمارت‌فون شما

اسمارت‌فون‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، این یعنی ساعات زیادی از روزمان را به تماشای نمایشگر آن‌ها می‌گذرانیم و به همین خاطر دوست داریم با توجه به علایقمان آن‌ها را شخصی‌سازی کنیم. ...

اسمارت‌فون‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، این یعنی ساعات زیادی از روزمان را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - به تماشای نمایشگر آن‌ها می‌گذرانیم و به همین خاطر دوست داریم با توجه به علایقمان آن‌ها را شخصی‌سازی کنیم. از مهمترین بخش‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - که در نگاه اول برایمان مهم است و توجه زیادی صرف آن می‌کنیم والپیپر یا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - عکس پس‌زمینه گوشی‌هایمان است.

با این اوصاف خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که از عکس های تکراری پس‌زمینه خسته شده و به دنبال تنوع می‌گردیم. احتمالا وقت یا حوصله این را هم نداریم که به وبسایت‌های مختلف سرزده و والپیپرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - جدید انتخاب کنیم. در این شرایط است که یک اپلیکیشن دانلود والپیپر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - با عکس‌های با کیفیت و جذاب، بسیار کاربردی خواهد بود.

با توجه به همین مسئله، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - در این مطلب قصد داریم اپلیکیشنی برای انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - و دانلود عکس پس‌زمینه به شما معرفی کنیم تا تلفن همراهتان را با زیباترین تصاویر بیارایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم

اپلیکیشن «Abstruct» که توسط هنرمند طراح والپیپرهای وان‌پلاس، «Hampus Olsson» آماده شده، مجموعه نفیسی از اثرهای او - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - را در اختیار شما قرار می دهد. اولسن طراحی والپیپر برای گوشی‌های وان‌پلاس 2 تا 7 را به عهده داشته و حالا آن‌ها را در قالب این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - اپلیکیشن در دسترس کاربران پلتفرم اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - قرار داده است.

اگر والپیپرهای وان پلاس را دیده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که برای خلق آن‌ها از هنر آبستره یا انتزاعی استفاده شده است. در این سبک هنری، خالق اثر به دنبال به وجود آوردن یک شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - یا صورت طبیعی که در جهان مادی وجود دارد نیست بلکه با استفاده از رنگ و فرم‌های تمثیلی غیرطبیعی، اثر را خلق می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود طرح‌های چشم‌نواز و رنگارنگی آفریده شود.

با ورود به اپلیکیشن اولین چیزی که توجهتان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - را جلب می‌کند بازی رنگ و فرم است. والپیپرها در دسته های مختلف طبقه بندی شده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - تا انتخاب آن‌ها برایتان راحت‌تر باشد. مجموعا 8 دسته والپیپر در این اپ وجود دارد که 4 تای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - رایگان بوده و برای دسترسی به 4 دسته دیگر باید مبلغی بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم

با توجه به اینکه نسخه رایگان برنامه تعداد والپیپر مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد بنابراین احتمالا این موضوع برایتان اذیت کننده نخواهد بود. علاوه بر این، اپلیکیشن به روزرسانی می شود و به گفته اولسن مجموعه والپیپرها با جدیدترین کارهای او آپدیت خواهند شد.

با انتخاب یک دسته می توانید عکس هایی که در آن قرار داده شده مشاهده کنید. البته بدیهی است که برای دیدن و دانلود والپیپر باید به اینترنت متصل باشید. هرکدام را که انتخاب کنید زمان کوتاهی طول می‌کشد تا روی گوشی شما بارگذاری شود و سپس با لمس گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - Set Wallpaper می‌توانید آن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - را روی هوم اسکرین، لاک‌اسکرین و یا هردو قرار دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم

نکته‌ای که این اپلیکیشن دانلود والپیپر روی آن مانور می‌دهد ارائه همه تصاویر با کیفیت 4K است. به علاوه تمام عکس‌ها برای ابعاد صفحه نمایش گوشی شما بهینه شده تا هم بهتر به نمایشگر بنشیند و هم در هنگام دانلود حجم اینترنت اضافه مصرف نشود.همانطور که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - از یک اپ با این کاربری بر می‌آید Abstruct هم رابط کاربری ساده و سرراستی دارد و به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - راحتی می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین تصویر را برای پس‌زمینه اسمارت‌فون خودتان انتخاب کنید.

اپ‌های مشابه Abstruct که برای تزئین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم - پس‌زمینه گوشی شما ارائه می‌شوند کم نیستند، اما اگر طرفدار هنر هستید یا دوست دارید والپیپرهای خاص، سنگین و رنگارنگی داشته باشید، این اپ برای شما گزینه مناسبی است. Abstruct نسخه iOS ندارد و دارندگان دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند آن را از پلی‌استور به صورت رایگان دریافت کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر دستجرد استان قم

Abstruct

سازنده: Hampus Olsson قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone