🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28545.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اوپو A9x با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

کمپانی اوپو که اوایل ماه جاری از میان رده A9 رونمایی کرده بود، حالا A9X را به عنوان نسخه جدید آن و با تغییرات قابل توجه معرفی کرده است. بازار گوشی های پرچمدار غالبا در اختیار بازیگران ...

کمپانی اوپو که اوایل ماه جاری از میان رده A9 رونمایی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - بود، حالا A9X را به عنوان نسخه جدید آن و با تغییرات قابل توجه معرفی کرده است.

بازار گوشی های پرچمدار غالبا در اختیار بازیگران اصلی حوزه موبایل است اما در سطح مدل های میان رده و اقتصادی شرکت های بسیاری در حال تکاپو هستند. یکی از این کمپانی ها اوپو است که با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - معرفی مدل های متنوع و مقرون به صرفه جای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - پایی برای خود باز کرده است.

آخرین محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - این شرکت اوپو A9X نام دارد و از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد که بالای آن یک بریدگی قطره ای به چشم می خورد. این نمایشگر IPS LCD با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بیش از ۹۰ درصد پنل جلو را به خود اختصاص داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - و پوشش گوریلا گلس ۵ از آن حفاظت می کند.

پردازش داده ها بر عهد چیپست هشت هسته ای و ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو پی۷۰ و ۶ گیگابایت رم قرار دارد. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است و امکان افزایش آن از طریق کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - حافظه وجود دارد. تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان

در پنل عقب سنسور اثر انگشت فیزیکی و دوربین دوگانه با پیکربندی عمودی به چشم می خورد که میزبان سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و حسگر ۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - مگاپیکسلی ثانویه است. دوربین سلفی هم از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.0 تشکیل شده است.

از دیگر ویژگی های شاخص باید به شارژ سریع VOOC 3.0 اشاره کرد که باتری ۴۰۲۰ میلی آمپر ساعتی را با مدیریت هوش مصنوعی به سرعت تغذیه می کند. اوپو A9X از نظر نرم افزاری به اندروید پای با رابط کاربری ColorOS 6.0 مجهز شده و با برخورداری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - از حالت GameBoost 2.0 تجربه گیمینگ مناسبی از بازی های روز را ارائه می دهد.

اوپو A9x هم مثل بسیاری از میان رده های دیگر دارای جک صوتی ۳.۵ میلیمتری است. این گوشی در رنگ های مشکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - و سفید یخی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لنگرود استان گیلان - و با قیمت ۲۸۹ دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone