🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28540.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

«پونیشا الیت» با هدف مدیریت پروژه‌های بزرگ و حرفه‌ای راه‌اندازی شد

سرویس «پونیشا الیت» کار جدیدی از وبسایت پونیشا است که به واسطه آن پروژه‌هایی در ابعاد بزرگتر توسط یک تیم حرفه‌ای پیش برده می‌شوند. تیم پونیشا همچنین اعلام می‌کند که مدیریت این تیم‌ها بر عهده ...

سرویس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - «پونیشا الیت» کار جدیدی از وبسایت پونیشا است که به واسطه آن پروژه‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - در ابعاد بزرگتر توسط یک تیم حرفه‌ای پیش برده می‌شوند. تیم پونیشا همچنین اعلام می‌کند که مدیریت این تیم‌ها بر عهده خود پونیشا است و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - به مشتریان تضمین کیفیت کار در همه موارد را می‌دهد.

فرایند کار پونیشا الیت به این صورت طراحی شده است که با اعلام درخواست کارفرما، مدیران پروژه «سرویس پونیشا الیت» که از تخصص لازم برخوردار هستند طی جلساتی حضوری درخواست کارفرما را به شکل دقیق بررسی کرده و اقدام به آماده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - کردن طرح اجرایی می‌کنند. بعد از تایید این طرح توسط کارفرما مراحل اجرایی در قالب یک برنامه عملیاتی (Action Plan) توسط تیم متخصصان حرفه‌ای پونیشا انجام شده و کارفرما در هر مرحله از پیشرفت پروژه مطلع خواهد شد. به کلامی ساده‌تر، تفاوت بخش جدید این است که مدیریت پروژه دیگر توسط سفارش دهنده انجام نمی‌شود و این وظیفه بر عهده تیم پونیشا است.

«نیما نورمحمدی» مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - پونیشا در گفتگو با دیجیاتو سرویس جدید پونیشا الیت را اینگونه توصیف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - می‌کند:

«در حقیقت ما تاکنون در پونیشا کارهای کوچک و یا نسبتا کوچکی را به واسطه جامعه فریلنسرهای حاضر در پونیشا برای مشتریان خود انجام می‌دادیم. تیم پونیشا تصمیم گرفته که ابعاد کار خود را گسترده‌تر کند و حالا تیم‌هایی متشکل از بهترین فریلنسرهای داخل و خارج از پونیشا را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - گرد هم بیاورد و با یک مدیریت درست و دقیق، پروژه‌های شرکت‌های بزرگتر را تمام و کمال و با دقت کافی انجام دهد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان

نور محمدی در پاسخ به این سوال که معیار انتخاب این افراد فریلنسر برتر چیست می‌گوید که جدا از امتیازات فریلنسرها در خود مجموعه پونیشا، تجربه چندین ساله آنها در این امور باعث شده که آنها در اکوسیستم استارت آپی شناخته شوند و خودشان نیز افراد حاذق متعددی را از تیم‌های گوناگون بشناسند:

«در این حالت است که ما تقریبا مطمئن هستیم برای هر پروژه‌ای نیروی مخصوص و قوی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - را می‌شناسیم ولی با این حال برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - تک تک پروژه‌ها، انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - افراد مراحل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - طولانی دارد و از تمامی اعضای تیم امتحانات و مصاحبه‌هایی گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - می‌شود تا مطمئن شویم که قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - کار گروهی برای پروژه مذکور را دارند.»

مدیرعامل پونیشا همچنین باور دارد که لزوما داشتن بهترین‌ها در یک تیم به معنی داشتن بهترین تجربه و بهترین محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - نخواهد شد بلکه مدیریت تیم‌ها کار سنگینی است که مجموعه پونیشا برای این کار از افراد فوق حرفه‌ای دعوت بعمل آورده است: «این افراد با حقوق - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - مکفی و مهارت‌هایی که دارند پروژه‌ها را پیش می‌برند و می‌توانند بهترین خروجی را تحویل مشتری دهند. شرایط اقتصادی کنونی ایجاب می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - که شرکت‌ها از بابت اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - کارشان یکبار برای همیشه درست انجام شود مطمئن باشند تا هزینه‌های اضافی پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - نکنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان

از دلایل عدم موفقیت پروژه‌های بزرگ می‌توان به مواردی چون نبود دانش کافی در مورد الزامات فنی پروژه، عدم اطلاع از انواع مهارت‌های مورد نیاز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - انجام دادن پروژه، نداشتن دانش کافی برای استخدام اعضای تیم فنی، نداشتن شبکه ارتباطات حرفه‌ای برای پیدا کردن افراد مناسب، عدم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - حضور نقش کلیدی مدیر پروژه و عدم استفاده از روش‌های نوین انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - پروژه اشاره کرد. تیم پونیشا باور دارد که تمام این موارد در سرویس «پونیشا الیت» رعایت شده و نورمحمدی درباره فاز بعدی کارشان به دیجیاتو می‌گوید:

«فعلا در مرحله - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - آزمایشی، هدفمان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی است ولی موضوع گرفتن پروژه از خارج کشور و سپردن آنها به تیم‌های ایرانی و ارز آوری موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ماسال استان گیلان - بسیار جذابی برای ماست که در فاز بعدی در نظر گرفته شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone