🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28553.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جی‌بورد با ظاهر زیبا‌تر و پشتیبانی از اموجی‌های جدید آپدیت شد

گوگل به تازگی آپدیت جدیدی برای جی‌بورد (Gboard) منتشر کرده که به‌واسطه آن گوشی‌های دارای اندروید Q یا همان اندروید ۱۰ هنگام تایپ با کیبورد مجازی گوگل می‌توانند از Emoji 12.0 در مکالمات‌شان استفاده کنند؛ بعضی ...

گوگل به تازگی آپدیت جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - برای جی‌بورد (Gboard) منتشر کرده که به‌واسطه آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - گوشی‌های دارای اندروید Q یا همان اندروید ۱۰ هنگام تایپ با کیبورد مجازی گوگل می‌توانند از Emoji 12.0 در مکالمات‌شان استفاده کنند؛ بعضی از این اموجی‌ها شامل فلافل، حیوان تنبل و اموجی‌های بدون جنسیت می‌شوند.

در کنار این ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - جدید قابلیت پاک کردن جستجوها با نگه داشتن انگشت، اسکرول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - کردن عمودی اموجی‌ها و استیکرها (البته بعضی‌ها قبلا این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - قابلیت را داشتند)، دسترسی زودهنگام به کلیپ‌بورد و اضافه/حذف کردن کلمات دلخواه به دیکشنری از دیگر ویژگی‌های آخرین نسخه جی‌بورد به‌شمار می‌روند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان

این‌ها تغییراتی هستند که در توضیحات آپدیت برنامه عنوان شده‌اند، با این حال یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جی‌بورد جدید مربوط به نوار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - ناوبری است که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - گوگل در صفحه اپ استور و گوگل پلی اپلیکیشن اشاره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - به آن نکرده؛ در نسخه‌های قبلی اگر پس زمینه برنامه را تغییر می‌دادید، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - نوار ناوبری را تنها می‌توانستید بین سفید یا سیاه انتخاب کنید.

اما در نسخه جدید، نوار ناوربری بسته به پس زمینه تغییر رنگ می‌دهد تا کیبورد جلوه بهتری به خودش بگیرد. بد نیست بدانید کیبورد مجازی جی‌بورد برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از یک میلیارد نفر اپلیکیشن گوگل را دانلود کرده‌اند. نسخه جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان - جی‌بورد را هم اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نهاوند استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone