🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28562.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت و مکالمه رایگان؛ هدیه شاتل موبایل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

شاتل موبایل از اعطای ۱۳۰۰ مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس و ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات ...

شاتل موبایل از اعطای ۱۳۰۰ مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - و ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود، به مناسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات خبر داد.

به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - روابط عمومی شاتل موبایل، این طرح در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آن‌ها می‌توانند از بسته‌ هدیه «شاتل موبایل پلاس» در صدها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - شهر کشور استفاده کنند. همچنین ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم‌کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - مشترکین این اپراتور اضافه خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس

همچنین در طرح رمضان شاتل موبایل، مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به ازای میزان مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته، تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و 1.5 گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس، در هفته بعدی هدیه بگیرند.

به گفته شاتل موبایل مشترکین می‌توانند در صورت خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان از طریق کد دستوری #۱* - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس - (ستاره یک مریع) در روز عید فطر امسال، یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس عیدی بگیرند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل  مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فارس استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone