🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28543.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جشن بزرگ افتتاح اپل پارک برگزار می شود [تماشا کنید]

هفته گذشته فیلمبرداری به نام «دانکن سینفیلد» با یک ویدیو افشا کرده بود که اپل یک استیج رنگین کمانی در مرکز محوطه اپل پارک احداث کرده است. حالا مشخص شده که این استیج قرار است ...

هفته گذشته فیلمبرداری به نام «دانکن سینفیلد» با یک ویدیو افشا کرده بود که اپل یک استیج رنگین کمانی در مرکز محوطه اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - پارک احداث کرده است. حالا مشخص شده که این استیج قرار است میزبان جشنی بزرگ برای کارکنان باشد.

در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - یک تم هم به راه انداخته و قسمتهای مختلف اپل پارک را رنگین کمانی کرده است.

بر اساس گزارشات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - مختلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - که در این باره منتشر شده، این رنگین کمان ها بخشی از یک رویداد ویژه هستند که هم به مناسبت افتتاح رسمی اپل پارک و هم برای بزرگداشت هم موسس اپل، استیو جابز برگزار می شود.

«جانی آیو» طراح ارشد محصولات اپل که طراحی این سازه رنگین کمانی را انجام داده در این باره گفته است:

رنگین کمان در واقع یادآوری از لوگوی اپل است که سالیان زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - به عنوان هویت این شرکت شناخته می شده. علاوه بر این به عنوان یک پدیده زیبا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - و مثبت می تواند بیانی از ارزش های ما باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان

این استیج که شبیه چادر به نظر می رسد در واقع یک سازه 25000 تکه ای است. بر اساس گزارشات، این سازه از بلوک هایی تشکیل شده که قابل استفاده مجدد هستند و احتمالا در رویدادهای بعدی هم شاهد استفاده از آن ها خواهیم بود.

اپل پارک در واقع به عنوان دفتز مرکزی اپل بنا نهاده شد و کارکنان اپل از بهار سال 2017 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - به اپل پارک منتقل شدند. اما با توجه به اینکه کار احداث این مرکز به اتمام نرسیده بود، پروسه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - انتقال کارمندان ماه ها به طول انجامید و قسمت هایی از ساخت و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - ساز و طراحی محوطه آن نیز همچنان ادامه داشت. به خاطر ساختار و طراحی دایره ای شکل این مرکز، رسانه ها آن را «سفینه فضایی» نام نهاده اند. این مرکز 71 هکتار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مریوان استان کردستان - وسعت داشته و بیش از 12000کارمند در آن مشغول به کار هستند. 80 درصد فضای اپل پارک درختکاری شده و فضای سبز آن به زیبایی بیشتر این مرکز می افزاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone