🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28555.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن کمک به ناشنوایان گوگل دو ویژگی جدید دریافت می‌کند

چند ماه پیش گوگل از پروژه Live Transcribe پرده برداشت، اپلیکیشنی برای کمک به کم‌شنوایان و ناشنوایان که مهمترین کاربردش تبدیل گفتارها به متن است. در واقع این اپلیکیشن می‌تواند صحبت‌های دیگران را به‌صورت متن ...

چند ماه پیش گوگل از پروژه Live Transcribe پرده برداشت، اپلیکیشنی برای کمک به کم‌شنوایان و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - ناشنوایان که مهمترین کاربردش تبدیل گفتارها به متن است. در واقع این اپلیکیشن می‌تواند صحبت‌های دیگران را به‌صورت متن روی صفحه گوشی نمایش داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - کاربر نیز در جواب، چیزهایی که می‌خواهد را تایپ کند و به طرف مقابل نشان بدهد.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل با دو ویژگی جدید سعی دارد تا Live Transcribe را کاربردی‌تر از همیشه کند. یکی از آن‌ها «صدای رویدادها» (Sound Events) است که اپ به کمک آن می‌تواند اتفاقاتی مانند «سگ در حال پارس کردن است» یا «در خانه زد شد» را در قالب متن به کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - اطلاع بدهد.

همچنین برای اتفاقاتی مثل زنگ خوردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - تلفن‌ها، خندیدن، ماشین‌ها یا موزیک آیکونی پایین صفحه (عکس زیر) نمایش داده می‌شود تا کاربر از جزییات اطرافش بهتر با خبر بشود:

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان

اما در کنار صدای محیط، گوگل با ویژگی دوم تلاش کرده تا کسانی که جزو دسته کم‌شنوایان یا ناشنوایان نیستند را نیز به سمت برنامه بکشاند. با این ویژگی کاربر می‌توان صحبت‌های تبدیل شده به متن را تا سه روز ذخیره کند: - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - «برای خبرنگارهایی که مصاحبه‌ها را ضبط می‌کنند یا دانش آموزان این ویژگی می‌تواند مفید باشد.»

البته گوگل همانند گذشته تایید کرد با وجود اینکه برای استفاده از Live Transcribe به اینترنت نیاز خواهد بود اما هیچکدام از صداها و صحبت‌های تبدیل شده در سرور ذخیره می‌شوند. از طرفی ویژگی صدای رویدادها آفلاین بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت نیست.

Live Transcribe هم‌اکنون در گوگل پلی قابل دانلود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خرمدره استان زنجان - است و از ۷۰ زبان مختلف هم پشتیبانی می‌کند. گوگل گفته که این دو ویژگی در ماه آینده به اپلیکیشن خواهند آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوشیار نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
سایت ***** اجاق گاز و فر آلیش H15G شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone