🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28542.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پروژه جدید گوگل مکالمه به زبان خارجی با صدای کاربر را میسر می‌سازد

گوگل با تکیه بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به همه کاربران امکان صحبت کردن به زبان های خارجی و با صدای خودشان را هدیه می کند. [digipullqoute place="left"]این روش به انتقال بهتر منظور و ...

گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - با تکیه بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به همه کاربران امکان صحبت کردن به زبان های خارجی و با صدای خودشان را هدیه می کند.

این روش به انتقال بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - منظور و حس کاربر کمک می‌کند

کمپانی های بزرگ فناوری تا کنون موفق به توسعه ابزارهای نسبتا دقیق و سریعی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - ترجمه متون و تصاویر شده اند. با این حال ترجمه صوتی توسط این ابزارها با تاخیر صورت می گیرد و علاوه بر این صدای خروجی غیرواقعی است. گوگل حالا قصد دارد این روند را تسریع بخشیده و امکان ترجمه صوتی با صدای خود کاربر را فراهم کند.

ابزارهای فعلی حین ترجمه صوتی ابتدا جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - کاربر را به متن تبدیل کرده و پس از ترجمه آن دوباره متن را به جملات ادا شده تبدیل می کنند. این مساله باعث تاخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - می شود اما پروژه تحقیقاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - جدید گوگل به نام Translatotron بدون نیاز به این فرایند و با تکیه بر هوش مصنوعی مستقیما جملات کاربر را به یک زبان دیگر تبدیل می کند. مزیت دیگر این پروژه بیان جملات ترجمه شده با لحن و آهنگ خود کاربر است - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - که در انتقال دقیق منظور و حس به طرف مقابل کمک خواهد کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان

هرچند روش قبلی کارایی خود را ثابت کرده اما محققان هوش مصنوعی گوگل بر این باورند که حذف فرایند تبدیل صدا به متن به خاطر مزایای قابل توجه در نهایت به روش قبلی غلبه خواهد کرد. Translatotron در تست های گوگل هنوز نسبت به روش آبشاری ضعف هایی دارد اما محققان گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قزوین استان زنجان - عملی بودن آن را نشان داده اند. علاوه بر این پروژه جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی است و طبیعتا مثل مدل های دیگر با گذشت زمان بهبود پیدا می کند.

با توجه به حفظ صدای اصلی در پروژه Translatotron احتمال تعبیه آن در سیستم های هوشمند آتی گوگل چندان دور از ذهن نیست. بر اساس برخی گزارش ها آپدیت جدید گوگل ترنسلیت، تشخیص خودکار زبان‌ها در ترجمه تصویری نیز را ممکن می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone