🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40953.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

الیمپوس عینک هوشمند EyeTrek Insight EI-10 را معرفی کرد

در اوایل هزاره سوم، الیمپوس عینک «Eye-Trek FMD-700» را عرضه کرد که در زمان خود بسیار انقلابی محسوب می شد. این عینک می توانست به کنسول های بازی و دستگاه های پخش DVD متصل شود ...

در اوایل هزاره سوم، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - الیمپوس عینک «Eye-Trek FMD-700» را عرضه کرد که در زمان خود بسیار انقلابی محسوب می شد. این عینک می توانست به کنسول های بازی و دستگاه های پخش DVD متصل شود و تصاویر آنها را با کیفیت 720 هزار پیکسل نمایش دهد. به تازگی این شرکت عینک «EyeTrek Insight EI-10» را معرفی کرده است که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - بار هوشمند بوده و برای کاربران سازمانی طراحی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان

عینک جدید را می توان با هر عینک طبی یا غیر طبی استفاده کرد. این گجت از یک نمایشگر OLED با رزولوشن 640 در 400 پیکسل بهره می برد و شبیه به عینک گوگل گلس، تصاویر را به صورت نیمه شفاف در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - گوشه دید کاربر نمایش می دهد.

یک دوربین نیز در جلوی آن قرار گرفته که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - امکان ثبت ویدیو و عکس را فراهم می کند. همچنین یک درگاه برای اتصال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - هدفون و یا میکروفن برای آن در نظر گرفته شده.

EyeTrek Insight EI-10 کد منبع باز بوده و از اندروید 4.2.2 بهره می برد. همچنین به 1 گیگابایت رم به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده؛ البته به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - گفته الیمپوس حدود 4 گیگابایت از فضای حافظه داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - به سیستم عامل تخصیص یافته. این عینک برای ارتباط از وایفای و بلوتوث بهره می برد و با استفاده از بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - لمسی کنار آن می توان برخی فرامین را اجرا کرد.

چیپست EyeTrek Insight EI-10 ساخت کمپانی Texas Instruments است؛ دقیقاً همان مدلی که در تبلت کیندل فایر HD نسخه سال 2012 آمازون به کار رفته بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان

عینک مذکور از باتری قابل تعویض 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که تنها به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان - مدت 30 تا 60 دقیقه کارکرد را برای آن فراهم می آورد. البته در صورت تعویض سریع باتری، عینک خاموش نمی شود و به فعالیتش ادامه می دهد.

این عینک که 1500 دلار قیمت دارد، از طریق سایت الیمپوس قابل خرید است.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سبزوار استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone