🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42968.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دور تازه شایعات آیفون 8 از رنگ جدید طلایی-مسی و قیمت بالای آن حکایت دارند [به روز رسانی]

امروز هم شبکه های اجتماعی کشور چین همچون روزهای قبل، شایعات دیگری را پیرامون آیفون 8 منتشر کرده اند. نایب رئیس کمپانی فاکسکان در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرده که موبایل پریمیوم اپل در ...

امروز هم شبکه های اجتماعی کشور چین همچون روزهای قبل، شایعات دیگری را پیرامون آیفون 8 منتشر کرده اند. نایب رئیس کمپانی فاکسکان در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که موبایل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پریمیوم اپل در سال 2017 به هیچ وجه ارزان نخواهد بود، چون نرخ بازدهی خط تولید نمایشگر اولد به خاطر طراحی ویژه این قطعه، بسیار پایین است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

«لو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ژانگ شنگ» یکی از مدیران ارشد فاکسکان در پیامی که اکنون حذف شده، اعلام کرد نمایشگر عجیب و غریب و غیر یکنواخت آیفون 8 (اشاره به لبه بالای آن) در روند تولید تا 40 درصد با خرابی مواجه می شود و به همین دلیل، بازده این قطعه بسیار پایین است. به همین دلیل عرضه این موبایل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برتر با محدودیت مواجه شده و قیمت بالایی را برای آن به همراه دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

از طرفی، تصاویر منتسب به قاب پشتی آیفون 8 هم در منابع خبری منتشر شده اند که علاوه بر نمونه های معمول مشکی و نقره ای، رنگ طلایی مایل به مسی را هم نشان می دهند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر باسابقه مؤسسه KGI هم قبلاً اعلام کرده بود آیفون 8 تنوع رنگ کمتری در مقایسه با دیگر آیفون ها خواهد داشت، اما به رنگ های نهایی آن اشاره نکرده بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

نهایتاً تصویر دیگری از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خط تولید فاکسکان فاش شده که جعبه ای پر از آیفون را نشان می دهد، با این تفاوت که این بار شاهد حسگر اثر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انگشت در پشت بدنه هستیم. البته از آنجا که نسبت به طراحی نهایی آیفون 8 اطمینان کافی داریم، احتمالاً جعبه فوق به شرکتی چینی تعلق داشته باشد که به تولید و فروش کپی موبایل های اپل مشغول است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

گفتنیست اپل در رویداد خبری ماه آتی میلادی یعنی سپتامبر، موبایل های سال 2017 خود را معرفی خواهد کرد، اما تا آن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زمان باید منتظر خبرهای بیشتری از این دستگاه ها، به خصوص آیفون 8 باشیم.

 

به روز رسانی:

ایوان بلس امروز تصویری منتسب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به آیفون 8 منتشر کرده که این موبایل را درون قاب محافظ ساخت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت Urban Armor Gear نشان می دهد:

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone