🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15878.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا بزرگترین تولیدکننده تراشه چین را به لیست سیاه خود اضافه کرد

دولت آمریکا از افزودن بزرگترین تولیدکننده تراشه چین یعنی SMIC و شرکت ملی «نفت فلات قاره چین» (CNOOC) به علت ارتباط با ارتش چین به لیست سیاه وزارت دفاع خبر داد. در گذشته شاهد انتشار گزارشی ...

دولت آمریکا از افزودن بزرگترین تولیدکننده تراشه چین یعنی SMIC و شرکت ملی «نفت فلات قاره چین» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - (CNOOC) به علت ارتباط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - با ارتش چین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - به لیست سیاه وزارت دفاع خبر داد.

در گذشته شاهد انتشار گزارشی درباره احتمال پیوستن ۴ کمپانی جدید چینی شامل SMIC، «فناوری ساخت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - و ساز چین»، «مشاور مهندسی بین‌المللی چین» و شرکت ملی نفت فلات قاره چین به چنین لیست سیاهی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - بودیم و حالا دولت واشنگتن چنین موضوعی را تایید کرده است. طبق ادعای آمریکا این شرکت‌ها تحت مالکیت ارتش چین قرار دارند یا توسط آن کنترل می‌شوند.

با اقدام اخیر دولت واشنگتن، ۳۵ کمپانی در لیست سیاه وزارت دفاع قرار می‌گیرند. طبق دستور اجرایی اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ سرمایه‌گذاران آمریکایی از سال آینده میلادی نمی‌توانند سهام این شرکت‌ها را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - خریداری کنند.

سخنگوی وزارت خارجه دولت پکن اعلام کرده چین مخالف تلاش‌های دولت آمریکا برای سرکوب کمپانی‌های این کشور است و اقدامات واشنگتن مخالف اصول رقابت در بازار است. «هوا چونینگ» گفته:

«ایالات - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - متحده آمریکا باید سوءاستفاده از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - قدرت ملی خود و مفاهیم امنیت ملی برای سرکوب کمپانی‌های خارجی را متوقف کند.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس

در بیانیه بازار بورس، SMIC به شدت با تصمیم اخیر دولت واشنگتن مخالفت کرده و آن را منعکس‌کننده یک سوءتفاهم بزرگ از سوی دولت آمریکا درباره استفاده نهایی از کسب و کار و فناوری خود دانسته است. این کمپانی اعلام کرده این تصمیم آمریکا تاثیر بزرگی روی آن نداشته، با این حال ارزش سهام آن با کاهش ۵.۴ درصدی در یک روز مواجه شده است.

دومین شرکت مطرح - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - که به تازگی به لیست سیاه اضافه شده، CNOOC اعلام کرده از تصمیم دولت شوکه و متاسف است. طبق - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - گفته این کمپانی، این تصمیم بر اساس اطلاعات اشتباه گرفته شده است. ارزش سهام این کمپانی در دو روز به ترتیب ۱۴ و ۳.۹ درصد سقوط کرده است.

رئیس جمهور آمریکا با اقدام اخیر خود کار را برای دولت احتمالی جو بایدن دشوارتر می‌کند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - این سیاستمدار دموکرات که احتمالا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - اوایل سال آینده میلادی وارد کاخ سفید می‌شود، بخاطر دستورات مختلف ترامپ کار خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - چالش‌های متعددی آغاز خواهد کرد. البته این احتمال وجود دارد که بایدن هم برای مقابله با چین راه دونالد ترامپ را ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone