🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39987.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

میانگین قیمت هر آیفون در سال مالی ۲۰۱۸ به ۷۴۰ دلار می رسد

تنها چند هفته از عرضه‌ی آیفون X نگذشته که صاحبان این کالا دو درصد از کل جمعیت آیفون‌داران را تشکیل می‌دهند و از آنجاییکه صدها میلیون دستگاه از مدل‌های مختلف این محصول در سراسر دنیا ...

تنها چند هفته از عرضه‌ی آیفون X نگذشته که صاحبان این کالا دو درصد از کل جمعیت آیفون‌داران را تشکیل می‌دهند و از آنجاییکه صدها میلیون دستگاه از مدل‌های مختلف این محصول در سراسر دنیا به فروش رسیده است، می‌توان دریافت که تاکنون درآمد قابل توجهی از محل فروش این محصول نصیب اپل شده باشد.

آمار فروش مطلوب آیفون 10 باعث شده که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تحلیلگران اقتصادی منتظر رکوردشکنی اپل در میانگین قیمت آیفون‌هایش باشند. در همین راستا «جین مانستر» تحلیلگر محبوب اپل تخمین زده که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میانگین قیمت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فروش هر آیفون در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۸ به ۷۴۰ دلار برسد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان

بالا رفتن میانگین قیمت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فروش مدل‌های متخلف آیفون حکایت از آن دارد که کاربران بیشتر به خرید‌ مدل‌های جدیدتر اپل علاقه نشان می‌دهند. هر چقدر طرفداران اپل به آیفون‌های جدیدتر بخصوص آیفون X  علاقه نشان دهند، این عدد (به علت قیمت ۹۹۹ دلاری آیفون‌ X) بالاتر خواهد رفت.

پیش‌بینی ۷۴۰ دلاری میانگین قیمت فروش آیفون که توسط جین مانستر مطرح شده، بالاتر از تخمین ۷۰۵ دلاری سرمایه‌گذاران وال استریت بوده است. در نظر داشته باشید که  در سه ماه گذشته این رقم معادل با ۶۱۹ دلار بوده است. شرکت اپل تنها ۶ میلیون آیفون در جمعه سیاه فروخته است و پیش بینی می‌شود که سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ را با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فروش ۹۰ میلیون آیفون به پایان برساند.

اگر این شرکت بتواند در ماه آتی تنها ۱۵ میلیون آیفون X به فروش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برساند می‌تواند برای اولین بار در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاریخ اپل، میانگین قیمت فروش آیفون را به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۷۰۰ دلار رسانده و تمام سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone