🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36101.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت های جدید دستیار گوگل؛ از مکالمه پیوسته تا سفارش غذا

دستیار هوشمند گوگل یا همان «اسیستنت» طی دو-سه سال اخیر پای ثابت مراسم سالانه توسعه دهندگان این کمپانی بوده و تعجبی ندارد که امشب در I/O 2018 هم شاهد اخبار زیادی در رابطه با آن ...

دستیار هوشمند گوگل یا همان «اسیستنت» طی دو-سه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - سال اخیر پای ثابت مراسم سالانه توسعه دهندگان این کمپانی بوده و تعجبی ندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - که امشب در I/O 2018 هم شاهد اخبار زیادی در رابطه با آن باشیم.

گوگل امروز از قابلیت های جدیدی برای اسیستنت رونمایی کرده است که یکی از مهم ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - آنها «مکالمه پیوسته» نام دارد، یعنی دیگر نیازی نیست که برای هر درخواست از این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - دستیار هوشمند عبارت «هِی گوگل» را تکرار کنید.

گوگل در رونمایی از این قابلیت کاربردی و جذاب، ابتدا نتیجه آخرین بازی تیم «گلدن استیت وریرز» را پرسید و پس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - از دریافت پاسخ، بدون اینکه عبارت «هِی گوگل» را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - تکرار کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - سؤال «بازی بعدی آنها چه زمانی برگزار می شود؟» را مطرح کرد، که با پاسخ مناسب از اسیستنت همراه بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل

در همین رابطه گوگل در مورد «اکشن های چندگانه» نیز سخن گفت که به واسطه آن می توانید بیش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - از یک سؤال - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - را از اسیستنت بپرسید، یا انجام چند کار را از او درخواست کنید. به عنوان مثال می توانید وضعیت آب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - و هوای تهران و کابل را به طور همزمان بپرسید، یا از او بخواهید چراغ ها را خاموش کرده و قهوه ساز را روشن کند (البته اگر این ابزارهای هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - را به هاب هوشمند گوگل متصل کرده اید).

اسیستنت حالا می تواند غذا هم سفارش دهد، البته از شرکایی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - مانند پانرا، دومینوس، استارباکس، انکین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - دوناتز و چند مجموعه دیگر که هیچ کدامشان در کشور ما فعال نیستند. نهایتاً اینکه گوگل به کاربران مؤدب پاداش می دهد و از آنها تشکر می کند. بدین ترتیب اگر قبل از درخواست خود از عبارت «لطفاً» استفاده کنید، بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد. آمازون چندی پیش قابلیت مشابهی را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - برای الکسا فعال کرده بود و حالا گوگل هم این ویژگی را معرفی نموده، تا همه ما راه ادب و احترام را در پیش بگیریم.

قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - جدید دستیار هوشمند گوگل طی هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خلخال استان اردبیل - های آتی و به تدریج در اختیار کاربران مختلف قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone