🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23246.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۹ پرو 5G معرفی شد؛ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی

شیائومی با معرفی پرچمدار می ۹ پرو 5G، وارد حوزه موبایل های سازگار با نسل پنجم شبکه شد. می ۹ پرو 5G از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی امولد با رزولوشن +full HD و نسبت تصویر ۱۹.۵ ...

شیائومی با معرفی پرچمدار می ۹ پرو 5G، وارد حوزه موبایل های سازگار با نسل پنجم شبکه شد.

می ۹ پرو 5G از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی امولد با رزولوشن +full HD و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می برد که ۹۰.۷ درصد از پنل جلو را پوشش داده است. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - این نمایشگر با بریدگی قطره - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ای، روشنایی ۶۰۰ نیتی را فراهم می کند که چندان فوق العاده به نظر نمی رسد. می ۹ پرو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - 5G از نظر سخت افزاری به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

دوربین سه گانه دستگاه از سنسور اصلی سوپر واید ۴۸ مگاپیکسلی و دو حسگر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بریدگی نمایشگر هم دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی جاخوش کرده است.

باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی این دستگاه با اتکا به شارژر ۴۵ واتی در کمتر از ۴۸ دقیقه کاملا پر می شود. شارژ بی سیم هم توان ۳۰ واتی دارد که در ۲۵ دقیقه باتری را تا ۵۰ درصد و در ۶۹ دقیقه به صورت کامل شارژ می کند. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ظاهرا شیائومی توانسته تا حد زیادی مانع به هدر رفتن جریان شارژ در حالت بی سیم شود. شارژر ۴۵ واتی این گوشی به واسطه توان بالا قادر به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - شارژ لپ تاپ هم هست.

می ۹ پرو 5G از قابلیت شارژ معکوس با توان ۱۰ واتی هم پشتیبانی می کند. شیائومی طی معرفی پرچمدار جدید شارژ معکوس این گوشی را ۲ برابر قوی تر از پی ۳۰ پرو اعلام کرد.

سرعت دانلود و آپلود محتوا توسط این گوشی به ترتیب ۲.۰۲ و ۱.۷۸ گیگابیت در ثانیه اعلام - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - شده که حدود ۱۰ برابر از 4G سریع تر است. اتصال به شبکه 5G فشار زیادی به سخت افزار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - دستگاه وارد می کند که در نتیجه منجر به تولید حرارت بالایی می شود. شیائومی برای دفع این حرارت از محفظه خنک کننده مایع با صفحه مسی استفاده کرده که حرارت را در دو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - جهت دفع کرده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - و دمای داخلی را تا ۱۰ درجه سانتیگراد کم می کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

می - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - ۹ پرو 5G با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید پای و دستیار صوتی Xiao AI 3.0 از راه خواهد رسید. این گوشی که شباهت زیادی هم به می ۹ دارد، ۱۹۶ گرم وزن داشته و ضخامت آن در عریض ترین بخش به ۸.۵۴ میلی متر می رسد. می ۹ پرو 5G در پیکربندی و نرخ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - های متفاوتی از راه می رسد که عبارتند از:

  • ۸+۱۲۸ گیگابایتی: ۵۲۰ دلار
  • ۸+۲۵۶ گیگابایتی: ۵۳۵ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - دلار
  • ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی: ۵۷۵ دلار
  • ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی: ۶۰۵ دلار

شیائومی پاور بانکی ۵۰ واتی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت را هم معرفی کرد که با قیمت ۴۲ دلار عرضه خواهد شد. این کمپانی استند شارژ بی سیم با توان ۳۰ واتی و مجهز به فن خنک کننده را نیز به صورت جداگانه به فروش خواهد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - رساند.

- تعمیرات تلویزیون الجی در شهر قائمشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone