🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31347.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن استخراج کننده اطلاعات از آیفون ها را غیر فعال کرد[به روز رسانی]

گوگل اپلیکیشنی که به صورت غیر قانونی و بر خلاف قوانین اپ استور به استخراج اطلاعات آیفون می‌پرداخت را غیر فعال کرد. اپلیکیشن یاد شده دقیقا مانند اپلیکیشن تحقیقاتی فیسبوک که اطلاعات شخصی اشخاص را ...

گوگل اپلیکیشنی که به صورت غیر قانونی و بر خلاف قوانین اپ استور به استخراج اطلاعات آیفون می‌پرداخت را غیر فعال کرد. اپلیکیشن یاد شده دقیقا مانند اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - تحقیقاتی فیسبوک که اطلاعات شخصی اشخاص را مورد تحلیل قرار می‌داد، قوانین اپ استور و اپل را زیر پا گذاشته بود.

این اپلیکیشن داخلی که Screenwise Meter نام داشت دارای نسخه‌ی اندرویدی نیز هست. نرم افزار کاربردی اشاره شده بخشی از اپلیکیشن Google Opinion Rewards بود که به ازای استخراج اطلاعات و مصارف کاربران به آن‌ها گیفت کارت هدیه می‌داد. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - از برنامه‌های Enterprise یا تجاری اپل محسوب می‌شد که تنها برخی از کارمندان این شرکت می‌توانستند برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها با دسترسی‌هایی خاص استفاده کنند. این اپلیکیشن حالا در iOS‌ غیر فعال شده، اما هنوز در پلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - استور گوگل در دسترس قرار دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان

سخنگوی گوگل به منابع خبری گفته که نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Screenwise Meter نباید به عنوان بخشی از برنامه‌های Enterprise اپل به فعالیت می‌پرداخت و بابت این موضوع از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - غول آمریکایی معذرت خواهی کرد.

او همچنین افزود که در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن یاد شده در iOS دیگر امکان پذیر نیست. به گفته‌ی او Screenwise Meter تنها با رضایت افراد در گوشی‌ها نصب می‌شود و اطلاعات رمز گذاری شده‌ی کاربران را تحت عیچ عنوانی دریافت نخواهد کرد چرا که گوگل در رابطه با استفاده از اطلاعات کاربرانش با آن‌ها روراست و صادق است.

روز گذشته اپل همه‌ی اپلیکیشن‌های داخلی فیسبوک را به خاطر نقض قوانین و مقررات از اپ استور حذف نمود. فیسبوک با ارائه‌ی یک VPN به استخراج اطلاعات تلفن کاربران می‌پرداخت و فعالیت‌های آن‌ها در اینترنت را زیر نظر داشت. همچنین اپلیکیشن یاد شده به ازای استفاده‌ی کاربران نرم افزار یاد شده به صورت ماهانه به آن‌ها ۲۰ دلار پرداخت می‌کرد. اپلیکیشن Facebook Research از طریق اپ استور قابل دانلود نبود به همین دلیل فیسبوک هم از مجوز نامه‌های Enterprise برای توسعه‌ی نرم افزار خود بهره‌مند شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - بود.

حالا باید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - منتظر بود و دید که آیا نرم افزار‌های داخلی گوگل به سرنوشت مشابهی دچار خواهند شد یا خیر. لازم به ذکر است که تا این لحظه اپل هیچگونه واکنش رسمی به اقدامات گوگل نشان نداده و بیانیه‌ای از طرف شرکت کوپرتینویی ارائه نشده است.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - 11 بهمن 97]

 

به روز رسانی:

اپل همانطور که در قبال فیسبوک واکنش نشان داد، مجوز Enterprise را از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - گوگل سلب کرد. گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال همکاری با اپل است تا بتواند راه حلی برای این مشکل پیدا کند. از طرفی شرکت آمریکایی در بیانیه‌ای مجزا گفته که با گوگل همکاری خواهند کرد تا مجددا مجوز Enterprise را به دست آورند.

با اینکه اپل نسبت به همه‌ی شرکت‌هایی که از مجوز سو استفاده می‌کنند واکنشی یکسان داشت، اما برخی از رسانه‌ها معتقدند گوگل و فیسبوک تنها شرکت‌هایی نیستند که از این مجوز سو استفاده می‌کنند و شرکت‌هایی نظیر آمازون، دور دش و سونوز هم مشغول شکستن قوانین اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بانه استان کردستان - هستند.

به روز رسانی دوم:

دسترسی های گوگل و فیسبوک مجدداً اعطا شد و به وضعیت سابق بازگشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone