🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18096.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بزرگ‌ترین موتور جت تجاری دنیا از اداره هوانوردی فدرال آمریکا مجوز گرفت

«جنرال الکتریک» روز دوشنبه اعلام کرد بزرگ‌ترین موتور جت تجاری دنیا از اداره هوانوردی فدرال آمریکا مجوز گرفته است. «John Slattery»، مدیرعامل جنرال الکتریک در بیانیه‌ای گفت: «هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد که بتواند از ...

«جنرال الکتریک» روز دوشنبه اعلام کرد بزرگ‌ترین موتور جت تجاری دنیا از اداره هوانوردی فدرال آمریکا مجوز گرفته است.

«John Slattery»، مدیرعامل جنرال الکتریک در بیانیه‌ای گفت: «هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد که بتواند از لحاظ ابعاد، قدرت و بهره وری سوخت با GE9X رقابت کند. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - این موتور ارزش و اعتماد بی‌حد و مرز را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.»

این خبری مسرت‌بخش برای شرکت بوئینگ است که هواپیمای مسافربری جدید آن به نام 777X به موتور GE9X مجهز خواهد شد. این شرکت هنوز بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده اما در توییتر به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - جنرال الکتریک تبریک گفت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان
برای آزمایش Ge9x یکی از موتورهای بوئینگ 747 با آن تعویض شد.

GE9X مشخصات شگفت انگیزی دارد. این موتور دارای ۱۶ پره است و قطر فن آن ۳.۴ متر بوده و از این لحاظ تقریباً به پهنای بدنه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ است. این موتور حین برخاستن هواپیما قادر به تولید ۱۱۰ هزار پوند نیرو پیشران، یعنی تقریباً دو برابر بیشتر از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - قدرت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - دو موتور نسخه قدیمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ است.

جنرال الکتریک می‌گوید GE9X کم‌صدا‌ترین موتور جتی است - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - که این شرکت تاکنون ساخته و ۱۰ درصد سوخت کمتری مصرف می‌کند. برخی از قطعات این موتور از جمله تیغه‌های توربین از مواد کامپوزیتی ساخته شده و توسط شرکت ایتالیایی Avio Aero با پرینتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - سه بعدی چاپ شده‌اند.

بروز برخی مشکلات فنی در موتور GE9X روند توسعه هواپیمای 777x را به تأخیر انداخت. بوئینگ در نمایشگاه هوایی پاریس ۲۰۱۹ اعلام کرد که ساییدگی بیش از حد در داخل موتور این شرکت را وادار کرده تا اولین پرواز 777x را به تعویق بیندازد.

هواپیمای 777x که بسته به نوع پیکربندی قادر به حمل ۳۸۴ تا ۴۳۶ مسافر است و اولین هواپیمای مسافربری دنیا با بال‌های تاشو به شمار می‌رود، اوایل بهمن ماه سال ۹۸ سرانجام برای اولین بار به پرواز درآمد. این هواپیما ابتدا قرار بود از سال ۲۰۲۱ به خدمت گرفته شود اما بوئینگ تابستان امسال اعلام کرد این هواپیما تا سال ۲۰۲۲ به بهره‌برداری تجاری نخواهد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ماسال استان گیلان - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone