🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36095.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویدیویی از برقراری اولین تماس تلفنی بین انسان و دستیار دیجیتالی گوگل

کسانی که امروز در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حضور داشتند مشاهده کردند که دستیار دیجیتالی این شرکت به زودی می تواند به جای شما تماس تلفنی برقرار کند و هرچه بیشتر در نقش یک منشی ...

کسانی که امروز در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنفرانس توسعه دهندگان گوگل حضور داشتند مشاهده کردند که دستیار دیجیتالی این شرکت به زودی می تواند به جای شما تماس تلفنی برقرار کند و هرچه بیشتر در نقش یک منشی یا دستیار واقعی فرو رود. ساندار پیچای مدیر عامل گوگل نمونه ای از این قابلیت جدید را روی صحنه کنفرانس به نمایش گذاشت. در این نمونه مشاهده کردیم که دستیار دیجیتالی گوگل برای رزرو با یک رستوران تماس می گیرد. هرچند در نهایت رزروی صورت نگرفت، اما در نمایش گوگل کاملاً مشخص بود که دستیار دیجیتالی این شرکت قادر است با یک انسان واقعی مکالمه کند، بدون اینکه شخص متوجه شود در حال صحبت با یک موجود غیر واقعی است.

ویدیوی گوگل نشان می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - دهد در آینده می توانید از دستیار گوگل بخواهید رستوران های نزدیک به شما را پیدا کند و بعد از انتخاب رستوران، تماس گرفتن برای رزرو میز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - را بر عهده تلفن هوشمند خود یا اسپیکر گوگل هوم قرار دهید. دستیار گوگل ابتدا سعی می کند این کار را به شکل آنلاین انجام دهد، اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - امکانش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - نبود تماس تلفنی برقرار می کند و پس از موفقیت، رزرو رستوران برای یادآوری در زمان مورد نظر به رویدادهای تقویم شما اضافه می شود.

گوگل می گوید فناوری موسوم به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - Google Duplex به دستیار دیجیتالی این شرکت امکان می دهد جملات پیچیده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا گفته های افرادی که بسیار تند صحبت می کنند را به درستی تشخیص داده و پاسخ دهد. کنفرانس توسعه دهندگان گوگل همچنان ادامه دارد و این شرکت از امکانات جدیدی که برای دستیار دیجیتالی خود توسعه داده خبر می دهد، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فریدون کنار استان مازندران - از جمله پشتیبانی از نمایشگرهای هوشمند و امکان انتخاب کاربر از بین ۶ صدای جدید که تابستان به دستیار گوگل اضافه می شود. برای آشنایی با آخرین تحولات کنفرانس توسعه دهندگان گوگل از شما دعوت می کنیم با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone