🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36089.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن لنز را با اپ دوربین یکپارچه کرد و قابلیت های جدیدی به آن افزود

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O2018 نسخه بتای جدیدی از اپلیکیشن گوگل لنز را منتشر کرده که قابلیت های تازه ای را ارائه می دهد. گوگل لنز یک اپلیکیشن واقعیت افزوده برای تشخیص تصاویر است ...

گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - در کنفرانس توسعه دهندگان I/O2018 نسخه بتای جدیدی از اپلیکیشن گوگل لنز را منتشر کرده که قابلیت های تازه ای را ارائه می دهد.

گوگل لنز یک اپلیکیشن واقعیت افزوده برای تشخیص تصاویر است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت و برنامه گوگل فوتوز (Google Photos) سازگار است. این اپ به کاربران اجازه می دهد تا هر وقت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - دوربین موبایل خود را به سمت یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - شیء می گیرند، برنامه به شکل خودکار آن را شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار او قرار دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی
اخیراً قابلیت شناساسیی سگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - ها و گربه ها نیز به گوگل لنز افزوده شده بود.

با این حال نسخه جدید لنز با اپ دوربین یکپارچه شده و ابتدا برای گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - های هوشمند پیکسل و سپس برای سایر موبایل ها از جمله ال جی G7 ارائه خواهد شد. گوگل همچنین قابلیت های جدیدی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - برای لنز ارائه کرده. اکنون در این اپ امکان انتخاب هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - متن، نتایج بلادرنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - را فراهم کرده است.

قابلیت انتخاب هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - متن، امکان کپی و پِیست کردن متونی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - تصاویرشان توسط دوربین دریافت شده را فراهم می کند و حتی معانی کلمات موجود در اسناد نمایش داده می شود.

در نمایشی که از کارکردهای لنز در کنفرانس I/O نشان داده شد، برخی قابلیت های این اپلیکیشن به نمایش در آمد. به عنوان نمونه لنز می تواند نام غذا ها را از روی تصویرشان تشخیص دهد و در عین حال مواد تشکیل دهنده آنها را اعلام کند. این قابلیت خصوصاً در هنگامی که یک منوی غذا به زبانی ناآشنا پیش رویتان قرار دارد، می تواند بسیار مفید باشد.

قابلیت دیگر «style match» نام دارد که بسیار شبیه به ابزار لنز در پینترست است. به لطف این ویژگی به عنوان نمونه می توان از طریق دوریبن تصویر یک لباس را اسکن و در اینترنت موارد مشابه آن را پیدا کرد. در ادامه می توان آیتم های جستجو شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - مشاهده یا حتی آنها را خریداری نمود.

به روز رسانی مهم دیگر گوگل لنز قابلیت کارکرد آنی اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - است. اکنون کافی است دوربین گوشی هوشمند خود را به سمت هر جسمی بگیرید تا در کسری از ثانیه پردازش اطلاعات مرتبط با آن شروع شود. بر اساس گفته های گوگل این قابلیت به لطف یادگیری ماشینی (شاخه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - ای از هوش مصنوعی) و نیز امکانات چیپ های TPU فراهم شده است.

این نسخه از  مورد بحث قرار است در هفته های آتی عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone