🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36087.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 6 می‌تواند ویدیو‌های فوق آهسته ضبط کند

چند هفته پیش پوستری از وان پلاس 6 منتشر شد که در آن به قابلیت ضبط ویدیو‌های فوق آهسته اشاره شده بود. این پوستر به سرعت از فضای مجازی حذف شد و محتوای دیگری جایگزین ...

چند هفته پیش پوستری از وان پلاس 6 منتشر شد که در آن به قابلیت ضبط ویدیو‌های فوق آهسته اشاره شده بود. این پوستر به سرعت از فضای مجازی حذف شد و محتوای دیگری جایگزین آن گشت. اکنون کمپانی وان پلاس به طور رسمی ضبط ویدیو‌های فوق آهسته در پرچمدار بعدیش را تایید کرد و با انتشار یک توییت، ویدیوی از این قابلیت منتشر نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران

البته ضبط تصاویر آهسته دیگر ویژگی جدیدی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران - حساب نمی‌آید چرا که پرچمداران سال گذشته بسیاری از تولیدگنندگان از این قابلیت بهره می‌بردند اما تعداد کمی از گوشی‌ها نظیر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قادر بودند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران - که تصاویری با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. حال با توجه به تعبیه شدن این ویژگی در وان پلاس 6 به نظر می‌رسد که این قابلیت کم کم به یکی از موارد عادی در تلفن های هوشمند بدل شود.

تیزر یاد شده علاوه بر اینکه وجود قابلیت ضبط ویدیو‌های فوق آهسته را تایید می‌کند، جزییات دیگری را به نمایش نمی‌گذارد و هنوز باید تا روز رونمایی رسمی صبر کرد.

انتظار می رود وان پلاس 6 از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران - گواهینامه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران

بنا بر تصاویری که چندی پیش از این گوشی همراه منتشر شد، به احتمال زیاد نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران - وان پلاس، یک صفحه نمایش اولد ۶.۲ اینچی با نسبت ۱۸ به ۹ و روزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل خواهد بود. ضمن اینکه دوربین اصلی دوگانه (احتمالاً با حسگری ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی) به همراه حسگر اثر انگشتش در قاب پشتی قرار خواهد گرفت.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، تاریخی است که برای معرفی رسمی این موبایل در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد تمام شایعات در همین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جویبار استان مازندران - روز پایان یابد.

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ از قابلیت های ویدیوی فوق آهسته گلکسی اس 9

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرند نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر بلوار امام جویبار هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در بلوار امام شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone