🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36097.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دستیار صوتی به کمک گوگل مپس می آید

همانطور که «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل پیش از این گفته بود، کمپانی گوگل قصد دارد هوش مصنوعی را به تمامی گجت‌ها و اپلیکیشن‌های خود اضافه کند. به همین دلیل در جریان کنفرانس گوگل I/O امسال ...

همانطور که «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل پیش از این گفته بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - کمپانی گوگل قصد دارد هوش مصنوعی را به تمامی گجت‌ها و اپلیکیشن‌های خود اضافه کند. به همین دلیل در جریان کنفرانس گوگل I/O امسال اعلام نموده که دستیار صوتی این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - شرکت با اپلیکشین نقشه خوانش یعنی گوگل مپس ترکیب خواهد شد. بدین ترتیب تابستان امسال شاهد نقشه‌هایی خواهیم بود که دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل در خواندشان کاربران را یاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران

در کنفرانس یاد شده، مدیر بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - دستیار گوگل، دمویی از تلفیق این دستیار با اپ گوگل مپس نشان داد که چگونگی عملکرد این دو با هم را به نمایش می‌گذاشت؛

فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - کنید که شما در حال رانندگی هستید و از گوگل مپس برای مسیریابی استفاده می‌کنید. در همین زمان می‌توانید بدون دخالت دستتان، از دستیار درخواست کنید تا زمان تخمینی رسیدن به مقصد را به شما بگوید.

علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - این قادر خواهید بود در همین حین بدون آنکه تلفن همراه خود را لمس کنید، پخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - موسیقی را با صدایتان کنترل کرده و از آن لذت ببرید. دستیار گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - حتی به شما اجازه می‌دهد که به آرشیو موزیک ویدیو‌های یوتیوب دسترسی پیدا کرده و موسیقی آنها را نیز پخش کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران

البته اکنون در بسیاری از ماشین‌ها، اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - اوتو یا Apple CarPlay نصب شده و کاربران قادرند با استفاده از دستیار مخصوص این پلتفرم‌ها، فرمان‌های صوتی خود را عملی کنند اما تابستان امسال این ویژگی در دسترس کاربرانی که تنها می‌توانند از موبایلشان استفاده کنند، هم قرار خواهد گرفت.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلوگاه استان مازندران - مسئله علاوه بر اینکه، کارآیی اپلیکشین گوگل مپس را بالا می برد، قادر است کاربرانی که هنوز از دستیار گوگل استفاده نمی‌کنند را با این دستیار آشنا کنند. البته کاربران باید صبور باشند چرا که دستیار گوگل پیش از راه اندازی سوال‌هایی بسیاری نظیر همه‌‌ی مکان‌های سفر کرده، تمامی وبسایت‌ها و اپ‌های استفاده شده را از کاربر خواهد پرسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone