🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36092.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مصرف باتری و تنظیم نور صفحه در اندروید P هوشمندتر می شود

گوگل امروز در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O 2018 از قابلیت جدیدی در اندروید P به نام «باتری تطبیقی» (Adaptive Battery) رونمایی کرده. به گفته «دیو بورک» مدیر ارشد گوگل، این قابلیت از الگوریتم ...

گوگل امروز در جریان کنفرانس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - سالانه توسعه دهندگان I/O 2018 از قابلیت جدیدی در اندروید P به نام «باتری تطبیقی» (Adaptive Battery) رونمایی کرده. به گفته «دیو بورک» مدیر ارشد گوگل، این قابلیت از الگوریتم های یادگیری ماشین تعبیه شده درون دستگاه برای شناسایی الگوی مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - کاربر از برنامه ها بهره می گیرد.

بدین ترتیب، سیستم عامل می تواند پیش بینی کند که طی ساعات پیش رو از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - کدام اپلیکیشن ها استفاده می کنید و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - به کدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک از آنها نیاز ندارید. گوگل مدعیست این قابلیت می تواند تا 30 درصد در مصرف CPU صرفه جویی کند که تأثیر قابل توجهی بر شارژدهی دیوایس های اندرویدی خواهد داشت.

گفتنیست قابلیت «باتری تطبیقی» حاصل همکاری تیم توسعه اندروید و تیم لابراتوار هوش مصنوعی «دیپ مایند» گوگل است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان

گوگل همچنین قابلیت دیگری را به نام «روشنایی تطبیقی» معرفی کرده که در مقایسه با حالت تنظیم روشنایی خودکار کنونی در اندروید، بهینه تر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - عمل می کند. «بورک» می گوید این قابلیت، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - ترجیح شخصی کاربر را نیز در نظر می گیرد.

در حالت کنونی، با وجود تنظیم خودکار روشنایی، باز هم نیاز به افزایش یا کاهش نور صفحه از طریق اسلایدر ویژه دارید، اما اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر گلپایگان استان اصفهان - P می تواند به مرور وضعیت مطلوب برای شما را شناسایی کرده و آن را روی تنظیمات سیستم اعمال نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone