🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36098.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

در اندروید P اپلیکیشن‌ها دیگر نمی‌توانند روی فعالیت‌های اینترنتی کاربر نظارت کنند

ممکن است این مسئله را ندانید ولی گوگل به تمام اپلیکیشن‌های موبایل اجازه می‌دهد تا روی فعالیت‌های اینترنتی کاربر نظارت کنند؛ هیچ اجازه‌ای هم از دارنده تلفن همراه گرفته نشده و فقط دسترسی داده می‌شود. ...

ممکن است این مسئله را ندانید ولی گوگل به تمام اپلیکیشن‌های موبایل اجازه می‌دهد تا روی فعالیت‌های اینترنتی کاربر نظارت کنند؛ هیچ اجازه‌ای هم از دارنده تلفن همراه گرفته نشده و فقط دسترسی داده می‌شود. بنابراین اگر اپلیکیشنی به یک سرور خارجی وصل گردد، بقیه برنامه‌ها تشخیص می‌دهند.

البته در این موقعیت‌ هیچ محتویاتی قابل دیدن نیست و برنامه‌ها نمی‌توانند فعالیت‌هایتان را ببینند. تنها احتمال دارد از منبع اتصال اپلیکیشن سوء استفاده هایی شود. با این حال در پی اتفاقاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که اخیرا پیرامون امنیت در فضای مجازی افتاد و سر و صدایی که رسوایی فیسوک به پا کرد، به نظر می‌رسد این ویژگی در اندروید P حذف خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

با توجه به کامیت لو رفته، در نسخه بعدی سیستم عامل گوگل اپلیکیشن‌ها قابلیت نظارت روی فعالیت‌های اینترنتی را ندارند و این دسترسی تنها به نرم افزارهای تغییر آی پی محدود می‌شود. هنوز مشخص نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به اندرویدهای قبلی هم می‌آید یا در انحصار اندروید P است.

تنها چند ساعت تا برگزاری I/O 2018 باقی مانده و در این رویداد گوگل از اندروید P رونمایی می‌کند. بنابراین ممکن است در خلال همین رویداد اطلاعات بیشتری از توقف نظارت فعالیت‌های اینترنتی کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را ببینیم. I/O 2018 تا 10 مه (20 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone