🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36096.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از قابلیت Android Dashboard با هدف بهبود سلامت دیجیتال رونمایی کرد

ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی، I/O2018 قابلیت جدیدی به نام «Android Dashboard» را معرفی کرده، که هدف آن «سلامت دیجیتالی» است. با استفاده از این قابلیت می توانید دریابید که ...

ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی، I/O2018 قابلیت جدیدی به نام «Android Dashboard» را معرفی کرده، که هدف آن «سلامت دیجیتالی» است.

با استفاده از این قابلیت می توانید دریابید که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - دقیقاً وقت خود را چگونه پای گوشی هوشمندتان سپری (یا شاید تلف) کرده اید. به طور دقیق تر می توانید متوجه شوید که کدام - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - اپلیکیشن ها را بیشتر از بقیه استفاده کرده اید، چند بار گوشی خود را آنلاک کرده اید و چه تعداد اعلان دریافت نموده اید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان

در کنار Android Dashboard که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - قرار است در اندروید P ارائه شود، قابلیت جدیدی برای یوتیوب ارائه شده. بر این اساس در صورتی که بیش از حد در یوتیوب ویدیو تماشا کنید، مطلعتان می کند. به عنوان نمونه پس از یک ساعت مشاهده ویدیوی مداوم در یوتیوب به شما اعلانی نمایش داده می شود و از شما درخواست می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - که اگر مایلید، استراحتی داشته باشید.

با این حال اگر تمایلی به مشاهد اعلام های قابلیت اخیر ندارید می توانید آن را غیر فعال کنید. این امکان قرار است طی آپدیتی در هفته جاری ارائه شود.

ایده ای که در پس Android Dashboard و نیز نمایش میزان زمان صرف شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - در یوتیوب وجود دارد به کاربران کمک می کند میزان استفاده از گوشی های هوشمند خود را تعدیل کنند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - این ترتیب بیشتر به فکر سلامت خود باشند. بنا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر کاشمر استان خراسان - بر گفته های پیچای این قابلیت ها در آینده توسعه بیشتری خواهند یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم شما دور و بر شهرک شهرداری کاشمر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک شهرداری شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone